گلکسی بوک ۴ اج سامسونگ با پردازنده اسنپدراگون ایکس الیت معرفی شد - تکفارس 
گلکسی بوک ۴ اج سامسونگ با پردازنده اسنپدراگون ایکس الیت معرفی شد - تکفارس 

گلکسی بوک ۴ اج سامسونگ با پردازنده اسنپدراگون ایکس الیت معرفی شد

افشین نوری
۱ خرداد ۱۴۰۳ - 09:21
گلکسی بوک ۴ اج

سامسونگ از لپ تاپ گلکسی بوک ۴ اج با پردازنده اسنپدراگون ایکس الیت رونمایی کرد. این اولین لپ تاپ سامسونگ با پردازنده اسنپدراگون ایکس الیت کوالکام است.

گلکسی بوک ۴ اج دارای یک مدل ۱۴ اینچی و دو مدل ۱۶ اینچی است که به همراه یک تلویزیون ۵۰ اینچی رایگان عرضه می‌شوند.

مدل ۱۴ اینچی مجهز به پردازنده ۱۲ هسته‌ای ۳.۴ گیگاهرتزی اسنپدراگون ایکس الیت با دو هسته بوست ۴.۰ گیگاهرتزی با ۱۶ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه SSD (تا ۱ ترابایت) است و از یک صفحه‌نمایش لمسی ۱۲۰ هرتزی AMOLED با رزولوشن ۲۸۸۰ در ۱۸۰۰ پیکسل و حداکثر روشنایی ۵۰۰ نیت بهره می‌برد.

این مدل دارای دو درگاه USB 4 Type-C، HDMI 2.1 و یک جک صوتی کومبو است و قیمت آن از ۱۳۴۹.۹۹ دلار شروع می‌شود.

در مقابل، مدل ۱۶ اینچی دارای دو نسخه، یکی با پردازنده اسنپدراگون ایکس الیت با هسته‌های بوست ۴.۲ گیگاهرتزی و ۱ ترابایت حافظه داخلی به قیمت ۱۷۴۹.۹۹ دلار و دیگری با همان تراشه مدل ۱۴ اینچی و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی به قیمت ۱۴۴۹.۹۹ دلار است.

این دو نسخه دارای صفحه‌نمایش مشابه مدل ۱۴ اینچی هستند و فقط سایزشان بزرگتر است و علاوه بر دو پورت USB 4 Type-C، HDMI 2.1 و جک صوتی کومبو، دارای یک درگاه USB 3.2 Type-A و یک اسلات کارت microSD نیز هستند.

همه نسخه‌های گلکسی بوک ۴ اج مجهز به ۱۶ گیگابایت رم هستند و از قابلیت Knox سامسونگ بهره می‌برد و امکان اشتراک‌گذاری داده‌ با گوشی‌های گلکسی سامسونگ را دارند.

خریداران گلکسی بوک ۴ اج یک تلویزیون ۵۰ اینچی نیز به طور رایگان دریافت می‌کنند.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید