ببینید: رندرهای پیکسل ۹ گوگل با طراحی جدید - تکفارس 
ببینید: رندرهای پیکسل ۹ گوگل با طراحی جدید - تکفارس 
ببینید: رندرهای پیکسل ۹ گوگل با طراحی جدید - تکفارس 

ببینید: رندرهای پیکسل ۹ گوگل با طراحی جدید

محمدامین حیدری
۱۱ فروردین ۱۴۰۳ - 17:30
رندرهای پیکسل 9

به تازگی رندرهای پیکسل ۹ گوگل منتشر شده‌اند که نشان می‌دهد گوگل به‌دنبال رویکردی جدید برای عرضه گوشی‌های سری پیکسل ۹ می‌باشد.

اکنون پس از انتشار رندرهای پیکسل ۹ گوگل مشخص شده است که تصاویر فاش‌شده در ماه ژانویه مربوط به پیکسل ۹ پرو و ​​پیکسل ۹ پرو XL می‌باشند. باتوجه به این رندرها، پیکسل ۹ گوگل از همان طراحی مدل‌های پرو و پرو XL با قاب فلزی صاف و ظاهر جدید جزیره دوربین بهره می‌برد به گونه‌ای که این جزیره به‌صورت بیضی‌شکل طراحی شده و برخلاف نسخه‌های قبلی تا لبه‌ قاب گوشی امتداد نیافته است.

به گفته منبع خبر، گوگل از نمایشگر ۶.۰۳ اینچی که احتمالا از نوع OLED با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی می‌باشد در گوشی پیکسل ۹ استفاده کرده است؛ گفتنی است که پیکسل ۹ پرو و پیکسل ۹ پرو XL به ترتیب از نمایشگرهای ۶.۱ و ۶.۵ اینچی بهره می‌برند. همچنین ابعاد مربوط به پیکسل ۹ گوگل ۱۵۲.۸ × ۷۱.۹ × ۸.۵ میلیمتر اعلام شده است.

تفاوت کلیدی دیگر این گوشی مربوط به تعداد دوربین‌های آن می‌شود؛ در حالیکه شاهد استفاده از سه دوربین در پیکسل ۹ پرو و پیکسل ۹ پرو XL هستیم، گوشی پیکسل ۹ تنها به دو دوربین مجهز شده است.

به نظر می‌رسد گوگل تصمیم دارد تا با عرضه همزمان سه مدل از گوشی‌های سری پیکسل ۹، رویکرد جدیدی را در پیش بگیرد. باید منتظر ماند و دید که این شرکت گوشی‌های آینده خود را چگونه قیمت‌گذاری می‌کند و آیا پیکسل ۹ آخرین مدل از گوشی‌های سری پیکسل A خواهد بود یا خیر.

با بررسی افشاگری‌های گذشته در مورد سری‌های پیشین گوشی‌های پیکسل می‌توان زمان عرضه مدل‌های جدید پیکسل ۹ گوگل را پیش‌بینی کرد؛ احتمال می‌رود رونمایی رسمی با معرفی پرچمداران این سری در ماه اکتبر انجام شود.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید