اولین دستگاه تاشوی اپل گوشی آیفون نخواهد بود - تکفارس 
اولین دستگاه تاشوی اپل گوشی آیفون نخواهد بود - تکفارس 
اولین دستگاه تاشوی اپل گوشی آیفون نخواهد بود - تکفارس 

اولین دستگاه تاشوی اپل گوشی آیفون نخواهد بود

افشین نوری
۵ اسفند ۱۴۰۲ - 21:48
آیفون تاشو

طبق یک گزارش جدید، اولین دستگاه تاشوی اپل گوشی آیفون نخواهد بود و این دستگاه تا سال ۲۰۲۵ عرضه نخواهد شد.

بر اساس این گزارش، اپل حدوداً پنج سال است که در حال توسعه اولین تاشوی خود است و به نظر می‌رسد که این دستگاه یک تبلت یا یک لپ‌تاپ تاشو خواهد بود.

در حالیکه رقبای اپل مثل سامسونگ تاکنون چندین گوشی تاشو روانه بازار کرده‌اند. اپل تا حالا نتوانسته یک آیفون تاشو عرضه کند.

به هرحال، گزارش امروز تائید می‌کند که اپل روی یک دستگاه تاشو کار می‌کند و توسعه آن را به حالت تعلیق در نیاورده است. طبق گزارش امروز، زمان عرضه این دستگاه زودتر از سال ۲۰۲۵ نخواهد بود.

اپل اخیرا پتنتی برای یک دستگاه تاشو به ثبت رسانده که ممکن است مربوط به یک آیفون یا یک مک‌بوک تاشو باشد. این پتنت با عنوان «دستگاه‌های الکترونیکی با لولاهای اصطکاکی کامپوزیت الیافی» به ثبت رسیده و به نظر می‌رسد صحبت از یک فناوری جدید برای صنعت دستگاه‌های تاشو است.

 این شرکت همچنین پتنتی برای یک باتری تاشو به ثبت رسانده که ممکن است در داخل دستگاه تاشوی آینده آن استفاده شود. 

سامسونگ اخیرا پیش‌بینی کرده بود که اپل در سال ۲۰۲۴ وارد بازار تاشو خواهد شد، اما این شرکت کار خود را با یک آیفون تاشو شروع نخواهد کرد بلکه با محصولاتی که نمایشگر بزرگ دارند شروع خواهد کرد.  

به نظر سامسونگ، اپل احتمالا در سال ۲۰۲۴ یک آیپد تاشو یا یک مک‌بوک تاشو معرفی خواهد کرد و اولین آیفون تاشو این شرکت در سال ۲۰۲۵ ذونمایی خواهد شد و قیمت بسیار بالایی خواهد داشت. گفته می‌شود قیمت آن حدود ۲۵۰۰ دلار خواهد بود. 

با این حال، به نظر می‌رسد کارایی آیپد تاشو یا مک‌بوک تاشو بسیار بیشتر از آیفون تاشو خواهد بود و کاربرلن خواهند توانست با تا کردن آن‌ها قادر به حمل آن‌ها به هر جایی باشند‌. در ضمن استفاده از تراشه‌های سری M اپل در این محصولات باعث خواهد شد تا ضخامت آن‌ها نازکتر شود و خم کردن آن‌ها راحت‌تر شود. 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید