گوشی ویوو Y100t 5G با تراشه قدرتمند معرفی شد - تکفارس 
گوشی ویوو Y100t 5G با تراشه قدرتمند معرفی شد - تکفارس 

گوشی ویوو Y100t 5G با تراشه قدرتمند معرفی شد

افشین نوری
۲۹ بهمن ۱۴۰۲ - 13:40
ویوو Y100t

ویوو از گوشی جدید Y100t رونمایی کرد. این شرکت قبلا گوشی‌های ویوو Y100 و Y100i را معرفی کرده بود که به ترتیب دارای تراشه اسنپدراگون ۶۹۵ و دایمنسیتی ۶۰۲۰ بودند. در حالیکه Y100t مجهز به تراشه قدرتمندتر دایمنسیتی ۸۲۰۰ است.

ویوو Y100t 5G از یک نمایشگر ۶.۶۴ اینچی IPS LCD با وضوح =FHD+ و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز بهره می‌برد و دارای ۸ گیگابایت / ۱۲ گیگابایت رم، ۸ گیگابایت رم مجازی و ۲۵۶ گیگابایت / ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی است. ویوو هنوز نسخه سیستم‌عامل اندروید و OriginOS آن را اعلام نکرده است.

انرژی Y100t را یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با شارژ سریع ۱۲۰ وات تامین می‌کند. در پنل جلویی آن یک دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی و در پشت آن یک دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی با OIS و یک سنسور عمقی ۲ مگاپیکسلی وجود دارند.

ویوو Y100t

سایر قابلیت‌های این گوشی شامل NFC، حسگر اثر انگشت کناری و جک هدفون ۳.۵ میلی متری می‌شوند. ابعاد آن ۱۶۴.۵۸×۷۵.۸×۸.۷۹ میلی متر و وزن آن ۲۰۰ گرم بوده و در رنگ‌های مشکی و آبی عرضه شده است.

ویوو هنوز قیمت Y100t را اعلام نکرده است، اما انتظار می‌رود قیمت آن در ۲۳ فوریه تایید شود، یعنی روزی که پیش فروش آن در چین از طریق پلتفرم‌هایی مانند وب‌سایت ویوو چین، JD.com و Tmall شروع می‌شود.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید