مشخصات و تصاویر قدرتمندترین گوشی شیائومی فاش شد - تکفارس 
مشخصات و تصاویر قدرتمندترین گوشی شیائومی فاش شد - تکفارس 
مشخصات و تصاویر قدرتمندترین گوشی شیائومی فاش شد - تکفارس 

مشخصات و تصاویر قدرتمندترین گوشی شیائومی فاش شد

افشین نوری
۲۹ بهمن ۱۴۰۲ - 10:43
شیائومی ۱۴ اولترا

گوشی شیائومی ۱۴ اولترا قرار است به‌زودی معرفی شود و حالا مشخصات و تصاویر آن فاش شده که قابلیت‌های آن را به ما نشان می‌دهد.

طبق اطلاعاتی که امروز منتشر شده، شیائومی ۱۴ اولترا از یک نمایشگر ۶.۷۳ اینچی AMOLED با وضوح ۱۴۴۰p، حداکثر روشنایی ۳۰۰۰ نیت و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز بهره خواهد برد و دارای فناوری +HDR10 و حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر خواهد بود.

شیائومی ۱۴ اولترا

در پنل پشتی آن یک سیستم دوربین چهارگانه شامل چهار سنسور ۵۰ مگاپیکسلی وجود خواهد داشت. دوربین اصلی یک سنسور ۱ اینچی خواهد بود و کنار آن یک دوربین فوق‌عریض، یک دوربین تله‌فوتو با زوم ۳.۲ برابر و یک دوربین پریسکوپی با زوم ۵ برابر وجود خواهد داشت.

شیائومی ۱۴ اولترا قادر به فیلمبرداری ۸K@24fps و ۴K@24/30/60fps و ضبط ویدیوهای اسلوموشن ۱۰۸۰p با نرخ ۱۹۲۰fps خواهد بود و برای سلفی از یک دوربین ۳۲ مگاپیکسلی با قابلیت فیلم‌برداری ۴K بهره خواهد برد.

شیائومی ۱۴ اولترا

منبع تغذیه شیائومی ۱۴ اولترا یک باتری ۵۳۰۰ میلی‌آمپرساعتی با شارژ سریع سیمی ۹۰ وات و شارژ سریع بی‌سیم ۵۰ وات خواهد بود. سایر قابلیت‌های این گوشی عبارتند از پشتیبانی از بلوتوث ۵.۴، وای‌فای ۷ و استاندارد IP68. از طرفی، ضخامت این گوشی ۹.۲ میلی‌متر و وزن آن ۲۲۰ گرم خواهد بود.

شیائومی ۱۴ اولترا

بر اساس اطلاعات امروز، شیائومی ۱۴ اولترا در رنگ‌های سفید و مشکی با قاب چرم گیاهی و فریم آلومینیومی عرضه خواهد شد. همچنین ممکن است نسخه دیگری با فریم تیتانیومی وجود داشته باشد.

ظاهرا قیمت شیائومی ۱۴ اولترا برای نسخه ۱۶ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی ۱۴۹۹ یورو خواهد بود.

نظر شما درباره طراحی و مشخصات این گوشی پرچم‌دار شیائومی چیست؟

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید