مشکل خط سبز نمایشگر گلکسی S24 اولترا صدای کاربران را درآورد - تکفارس 
مشکل خط سبز نمایشگر گلکسی S24 اولترا صدای کاربران را درآورد - تکفارس 
مشکل خط سبز نمایشگر گلکسی S24 اولترا صدای کاربران را درآورد - تکفارس 

مشکل خط سبز نمایشگر گلکسی S24 اولترا صدای کاربران را درآورد

افشین نوری
۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - 17:59
گلکسی S24‌ اولترا

تنها چند هفته پس از عرضه جهانی گلکسی S24‌ اولترا، حالا برخی کاربران از مشکل خط سبز نمایشگر آن شکایت کرده‌اند.

سری گلکسی S20 سامسونگ چند سال پیش مشکل صفحه نمایش سبز را داشت که بعدا در بعضی گوشی‌های سامسونگ، وان پلاس و ریلمی نیز ظاهر شد. حالا چهار سال پس از معرفی گلکسی S20، مشکل مشابهی در آخرین گوشی پرچمدار سامسونگ یعنی گلکسی S24 اولترا پدیدار شده است.

طبق تصویری که توسط یک کاربر ردیت به نام u/Ok_Marketing_6979 منتشر کرده است، چند روز پس از خریدن گلکسی S24 اولترا این مشکل ظاهر شده و یک خط عمودی سبز رنگ روی نمایشگر گوشی دیده می‌شود. حتی ری‌استارت کردن و ریست فکتوری گوشی هم نتوانسته این مشکل را برطرف کند.

گلکسی S24‌ اولترا

کاربر دیگری به نام u/Independent-Bet-4916 نیز با مشکل مشابهی مواجه شده است. هنوز مشخص نیست که آیا این یک مشکل اساسی در گلکسی S24 اولترا است یا فقط یک مشکل تولیدی در تعداد محدودی از دستگاه‌ها است.

گلکسی S24 اولترا از یک نمایشگر AMOLED Dynamic 2X با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز داینامیک و سایز ۶.۸ اینچی با وضوح ۱۴۴۰ در ۳۰۸۸ پیکسل بهره می‌برد که حداکثر روشنایی آن به ۲۶۰۰ نیت می‌رسد.

این گوشی به دوربین اصلی ۲۰۰ مگاپیکسلی ISOCELL HP2 مجهز شده است که دارای OIS با میدان دید ۸۵ درجه است و می‌تواند ویدیوهای ۸K با نرخ فریم ۳۰fps ضبط کند.

در کنار این دوربین یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی فوق‌عریض و دو دوربین تله‌فوتو ۱۰ مگاپیکسلی وجود دارند که یکی از آن‌ها دارای زوم اپتیکال ۱۰ برابر و دیگری دارای زوم اپتیکال ۳ برابری است. 

پردازنده گلکسی S24 اولترا تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۳ است و خبری از تراشه اگزینوس ۲۴۰۰ نیست. این گوشی به یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی مجهز شده که از شارژ سریع ۴۵ وات پشتیبانی می‌کند.

مدل پایه این گوشی با ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی دارای قیمت ۱۱۹۹ دلار است و مدل‌های ۱۲ گیگابایت رم با ۵۱۲ گیگابایت و یک ترابایت فضای داخلی نیز به ترتیب با قیمت ۱۳۴۹ و ۱۴۹۹ دلار عرضه می‌شوند.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید