گوشی جان‌سخت گلکسی Xcover7 سامسونگ رونمایی شد - تکفارس 
گوشی جان‌سخت گلکسی Xcover7 سامسونگ رونمایی شد - تکفارس 
گوشی جان‌سخت گلکسی Xcover7 سامسونگ رونمایی شد - تکفارس 

گوشی جان‌سخت گلکسی Xcover7 سامسونگ رونمایی شد

افشین نوری
۲۱ دی ۱۴۰۲ - 14:30
Xcover7

گوشی جان‌سخت گلکسی Xcover7 و تبلت مقاوم گلکسی تب اکتیو ۵ توسط سامسونگ معرفی شدند. این دو دستگاه سیستم‌عامل اندروید ۱۴ را اجرا می‌کنند و دارای اتصال ۵G، فناوری NFC، قابلیت Samsung Knox Vault برای محافظت از داده‌ها و دکمه قابل برنامه‌ریزی برای دسترسی سریع هستند.

گلکسی Xcover7

گوشی XCover7 دارای یک نمایشگر ۶.۶ اینچی LCD با وضوح Full HD+ است که حساسیت لمسی را برای کار با دستکش تا ضخامت ۲ میلی‌متر و محیط‌های مرطوب افزایش داده است. تراشه‌ این گوشی اعلام نشده اما ظاهرا یک چیپست ۶ نانومتری با هشت هسته‌ است.

Xcover7

در پنل پشتی آن فقط یک دوربین ۵۰ مگاپیکسلی دارد و در جلو از یک دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی استفاده شده است. حافظه رم XCover7 برابر با ۶ گیگابایت و حافظه داخلی آن ۱۲۸ گیگابایت است. همچنین امکان استفاده از کارت‌ microSD برای افزایش حافظه وجود دارد. این گوشی همچنین دارای جک ۳.۵ میلی‌متری و فناوری دالبی اتموس است.

Xcover7

گلکسی XCover7 بسیار مقاوم بوده و از استانداردهای IP68 و MIL-STD-810H پشتیبانی می‌کند. صفحه نمایش آن نیز با پوشش گوریلا گلس ویکتوس پلاس محافظت شده است. ازطرفی، باتری ۴۰۵۰ میلی‌آمپرساعتی آن قابل تعویض است.

گلکسی تب اکتیو ۵

این تبلت از یک صفحه‌نمایش ۸ اینچی LCD با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز بهره می‌برد و همچنین حساسیت لمسی را افزایش داده است. یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی در پنل پشتی آن و یک دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی در جلوی آن وجود دارند. تراشه آن نیز یک چیپست ۵ نانومتری است.

Xcover7

این تبلت دارای دو نسخه ۶/۱۲۸ و ۸/۲۵۶ گیگابایتی است وکه هر دو نسخه را می‌توان با یک اسلات microSD تا حداکثر ۱ ترابایت ارتقا داد. این دستگاه از استاندارد IP68 و قلم S Pen پشتیبانی می‌کند و همچنین دارای استاندارد MIL-STD-810H0 برای مقاومت در برابر سقوط، رطوبت، غوطه‌وری، گرد و غبار و لرزش است. پوشش نمایشگر آن هم گوریلا گلس ۵ است.

Xcover7

دکمه‌های فیزیکی در قاب پایینی قرار دارند و دکمه هوم دارای حسگر اثر انگشت است. باتری این تبلت با ظرفیت ۵۰۵۰ میلی‌آمپرساعت را می‌توان آن را جدا کرد و از تبلت بدون باتری استفاده نمود.

گلکسی Xcover7 و گلکسی تب اکتیو ۵ به‌زودی عرضه می‌شوند، اما قیمت آن‌ها هنوز اعلام نشده است.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید