تصاویر واقعی گلکسی S24 اولترا فاش شد - تکفارس 
تصاویر واقعی گلکسی S24 اولترا فاش شد - تکفارس 
تصاویر واقعی گلکسی S24 اولترا فاش شد - تکفارس 

تصاویر واقعی گلکسی S24 اولترا فاش شد

افشین نوری
۱۶ دی ۱۴۰۲ - 18:41
گلکسی S24 اولترا

سری گلکسی S24 سامسونگ قرار است در هفته‌های آینده معرفی شود و حالا تصاویر واقعی گلکسی S24 اولترا فاش شده است که در ادامه مشاهده می‌کنید.

همانطور که در تصاویر می‌بینید گلکسی S24 اولترا در مقایسه با مدل قبلی خود بدون حاشیه‌های خمیده نمایشگر است و از یک نمایشگر کاملا تخت بهره می‌برد. البته دوربین سلفی مثل سال گذشته در داخل حفره‌ای در بالای نمایشگر قرار دارد.

گلکسی S24 اولترا

همچنین می‌توانیم کاهش حاشیه‌های اطراف نمایشگر را ببینیم، که در این تصاویر ممکن است چندان قابل تشخیص نباشد.

در پنل پشتی گلکسی S۲۴ اولترا از سیستم دوربین چهارگانه با همان طراحی گلکسی S۲۳ اولترا استفاده شده است. اما به‌نظر می‌رسد دوربین‌ها بزرگتر شده‌اند.

گلکسی S24 اولترا

گفته می‌شود S24 اولترا مجهز به دوربین اصلی ۲۰۰ مگاپیکسلی با سنسور ایزوسل HP2SX سامسونگ خواهد بود. همچنین به نظر می‌رسد این گوشی در تمام بازارها با تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۳ عرضه خواهد شد و قابلیت‌های هوش مصنوعی زیادی خواهد داشت.

سری گلکسی S24 احتمالا با همان قیمت نسل قبلی خود یعنی گلکسی S23 عرضه خواهد شد. به عبارت دیگر، مدل پایه ممکن است با قیمت ۷۹۹ دلار به فروش برسد، در حالیکه گلکسی S24 پلاس و گلکسی S24 اولترا به ترتیب با قیمت ۹۹۹ دلار و ۱۱۹۹ دلار فروخته خواهند شد.

این بدان معناست که سامسونگ قصد دارد قیمت گوشی‌های بعدی خود را ثابت نگه دارد تا در بخش گوشی‌های پرچمدار همچنان رقابتی باقی بماند. ظاهرا این شرکت قصد دارد با عرضه سری گلکسی S24 با همان قیمت قبلی، فروش خود را ۱۰ درصد افزایش دهد.

طبق شایعات، گلکسی S24 اولترا دارای حداکثر روشنایی ۲۶۰۰ نیت خواهد بود و احتمالا همه مدل‌های گلکسی S24 از اتصال ماهواره‌ای پشتیبانی خواهند کرد. انتظار می‌رود گلکسی S24 اولترا با سنسور اصلی ۲۰۰ مگاپیکسلی عرضه شود که فیلم‌برداری ۸K را ارائه خواهد کرد.

سامسونگ قصد دارد در گوشی‌های پرچمدار نسل بعدی خود، روی فناوری هوش مصنوعی تمرکز کند. این شرکت حالا تائید کرده است که هوش مصنوعی Galaxy AI را در سری گلکسی S24 ارائه خواهد کرد که قابلیت‌های هوش مصنوعی متنوعی را در اختیار کاربران قرار خواهد داد.

وب‌سایت Galaxy Club نیز به شواهدی دست پیدا کرده که نشان می‌دهد گلکسی S24 به عنوان یک گوشی هوش مصنوعی عرضه خواهد شد. سامسونگ همچنین برای عناوینی مانند AI Phone و AI Smartphone نشان تجاری ثبت کرده است که نشان می‌دهد این شرکت چقدر در مورد هوش مصنوعی جدی است.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید