قیمت ردمی نوت ۱۳ پرو پلاس در بازارهای جهانی فاش شد - تکفارس 
قیمت ردمی نوت ۱۳ پرو پلاس در بازارهای جهانی فاش شد - تکفارس 
قیمت ردمی نوت ۱۳ پرو پلاس در بازارهای جهانی فاش شد - تکفارس 

قیمت ردمی نوت ۱۳ پرو پلاس در بازارهای جهانی فاش شد

افشین نوری
۱۲ دی ۱۴۰۲ - 16:07
ردمی نوت 13

سری ردمی نوت ۱۳ شیائومی قرار است به‌زودی در بازار جهانی عرضه شود و حالا قیمت مدل پرو پلاس آن فاش شده است.

سری ردمی نوت ۱۳ قرار است در سه مدل استاندارد، پرو و پرو پلاش عرضه شود و طبق اطلاعاتی که امروز فاش‌ شده، مدل ردمی نوت ۱۳ پرو پلاس با ۱۲ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی حدود ۴۵۰ دلار قیمت خواهد داشت.

این گوشی احتمالا از نمایشگر ۶.۶۷ اینچی اولد خمیده با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و رزولوشن ۱.۵K، تراشه دایمنسیتی ۷۲۰۰ اولترا، دوربین اصلی ۲۰۰ مگاپیکسلی، باتری ۵٬۰۰۰ میلی‌آمپر‌ساعتی با فناوری شارژ سریع ۱۲۰ وات و استاندارد ضد آب IP68 بهره خواهد برد.

در برخی خرده‌فروشی‌های آنلاین نیز قیمت ردمی نوت ۱۳ پرو و نوت ۱۳ پرو پلاس به‌ترتیب ۴۵۰ یورو و ۵۰۰ یورو برای نسخه ۱۲ گیگابایتی ذکر شده است.

شیائومی اخیرا سری ردمی K70 را معرفی کرده و پوستری که توسط این شرکت منتشر شده تائید می‌کند که فروش این سری در ۱۴ روز اول عرضه از مرز ۱ میلیون دستگاه عبور کرده است.

سری ردمی K70 در ۲۹ نوامبر در چین رونمایی شد و فروش آن در ۱ دسامبر آغاز شد. تنها در عرض چند دقیقه پس از عرضه آن، شیائومی اعلام کرد که فروش آن در ۵ دقیقه اول از ۶۰۰۰۰۰ دستگاه فراتر رفته است که بیش از دو برابر فروش سری K60 بود.

سری ردمی K70 شامل سه مدل مانند ردمی K70e، ردمی K70 و ردمی K70 پرو می‌شود که به‌ترتیب از تراشه‌های دایمنسیتی ۸۳۰۰ اولترا، اسنپدراگون ۸ نسل ۲ و اسنپدراگون ۸ نسل ۳ بهره می‌برند. این سری دارای مشخصات هیجان‌انگیزی مثل صفحه نمایش OLED با وضوح ۲K، باتری ۵۵۰۰ میلی آمپر ساعتی و شارژ سریع تا ۱۲۰ وات است.

طبق برخی گزارش‌ها، ظاهرا قرار است ردمی K70e در بازارهای جهانی با نام پوکو X6 پرو ۵G عرضه شود. از طرف دیگر، K70 پرو ممکن است در سطح جهانی به نام پوکو F6 پرو ۵G ارائه شود.

انتظار می‌رود پوکو X6 پرو مجهز به صفحه نمایش ۶.۶۷ اینچی OLED با وضوح ۱.۵K و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز، تراشه دایمنسیتی ۸۳۰۰ اولترا، تا ۱۶ گیگابایت رم، تا ۱ ترابایت حافظه داخلی و باتری ۵۵۰۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ ۹۰ وات باشد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید