تصاویر رندرشده گلکسی S24 پلاس و S24 اولترا فاش شد - تکفارس 
تصاویر رندرشده گلکسی S24 پلاس و S24 اولترا فاش شد - تکفارس 
تصاویر رندرشده گلکسی S24 پلاس و S24 اولترا فاش شد - تکفارس 

تصاویر رندرشده گلکسی S24 پلاس و S24 اولترا فاش شد

افشین نوری
۶ دی ۱۴۰۲ - 14:26
گلکسی S24 پلاس

سامسونگ خود را برای معرفی سری گلکسی S24 آماده می کند و حالا رندرهای گلکسی S24 پلاس و S24 اولترا فاش شده است که در ادامه ملاحظه می‌کنید.

تصاویری که امروز منتشر شده‌اند، گزینه رنگ‌‌‌ها و ظرفیت حافظه داخلی مدل‌های گلکسی S24 پلاس و S24 اولترا را نشان می‌دهند و متاسفانه تصویری از گلکسی S24 فاش نشده است.

گلکسی S24

طبق تصاویر، گلکسی S24 اولترا در دو رنگ زرد و مشکی عرضه خواهد شد و یگ گزینه حافظه ۱ ترابایت خواهد داشت. البته انتظار می‌رود حافظه‌های دیگری نیز برای آن وجود داشته باشد.

در مقابل، گلکسی S24 پلاس در چهار رنگ ارائه خواهد شد که علاوه‌ بر دو رنگ زرد و مشکی شامل دو رنگ خاکستری و بنفش نیز می‌شود. سامسونگ احتمالا این چهار رنگ را برای گلکسی S24 نیز ارائه خواهد کرد.

گلکسی S24

این تصویر، گلکسی S24 پلاس را در نسخه ۲۵۶ گیگابایتی نشان می‌دهد، اما احتمالا یک نسخه ۵۱۲ گیگابایتی نیز برای آن وجود خواهد داشت.

سامسونگ سری  گلکسی S24 را در روز ۱۷ ژانویه ۲۰۲۴ معرفی خواهد کرد. این سری با همان قیمت نسل قبلی خود یعنی گلکسی S23 عرضه خواهد شد. به عبارت دیگر، مدل پایه ممکن است با قیمت ۷۹۹ دلار به فروش برسد، در حالیکه گلکسی S24 پلاس و گلکسی S24 اولترا به ترتیب با قیمت ۹۹۹ دلار و ۱۱۹۹ دلار فروخته خواهند شد.

این بدان معناست که سامسونگ قصد دارد قیمت گوشی‌های بعدی خود را ثابت نگه دارد تا در بخش گوشی‌های پرچمدار همچنان رقابتی باقی بماند. ظاهرا این شرکت قصد دارد با عرضه سری گلکسی S24 با همان قیمت قبلی، فروش خود را ۱۰ درصد افزایش دهد.

طبق شایعات، گلکسی S24 اولترا دارای حداکثر روشنایی ۲۶۰۰ نیت خواهد بود و احتمالا همه مدل‌های گلکسی S24 از اتصال ماهواره‌ای پشتیبانی خواهند کرد. انتظار می‌رود گلکسی S24 اولترا با سنسور اصلی ۲۰۰ مگاپیکسلی عرضه شود که فیلم‌برداری ۸K را ارائه خواهد کرد.

سامسونگ قصد دارد در گوشی‌های پرچمدار نسل بعدی خود، روی فناوری هوش مصنوعی تمرکز کند. این شرکت حالا تائید کرده است که هوش مصنوعی Galaxy AI را در سری گلکسی S24 ارائه خواهد کرد که قابلیت‌های هوش مصنوعی متنوعی را در اختیار کاربران قرار خواهد داد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید