لپ تاپ مقرون‌به‌صرفه سامسونگ گلکسی بوک ۳ گو معرفی شد - تکفارس 
لپ تاپ مقرون‌به‌صرفه سامسونگ گلکسی بوک ۳ گو معرفی شد - تکفارس 
لپ تاپ مقرون‌به‌صرفه سامسونگ گلکسی بوک ۳ گو معرفی شد - تکفارس 

لپ تاپ مقرون‌به‌صرفه سامسونگ گلکسی بوک ۳ گو معرفی شد

افشین نوری
۶ دی ۱۴۰۲ - 10:57
گلکسی بوک 3

سامسونگ از لپ تاپ جدید گلکسی بوک ۳ گو با سیستم‌عامل ویندوز ۱۱ رونمایی کرد. این لپ تاپ جایگزین گلکسی بوک ۲ گو شده است.

این لپ تاپ از یک نمایشگر ۱۴ اینچی IPS LCD فول‌ اچ‌دی بهره می‌برد و کارهای پردازشی آن را تراشه ۶ نانومتری اسنپدراگون ۷c پلاس نسل ۳ برعهده دارد.

در کنار این پردازنده از ۴ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی eUFS استفاده شده است و امکان افزایش حافظه از طریق کارت حافظه وجود دارد. این لپ تاپ در بخش نرم‌افزار سیستم‌عامل ویندوز ۱۱ هوم را اجرا می‌کند.

گلکسی بوک ۳ گو از اتصال ۵G، وای‌فای ۶E و بلوتوث ۵.۱ پشتیبانی می‌کند و مجهز به یک پورت USB-A، دو درگاه USB-C و جک ۳.۵ میلی‌متری است.

این لپ تاپ ۱.۴۳ کیلوگرم وزن و ۱۵.۵ میلی‌متر ضخامت دارد و از شارژ سریع ۴۵ وات پشتیبانی می‌کند. گلکسی بوک ۳ گو دارای قیمت ۴۳۰ دلار است و در روزهای آینده عرضه خواهد شد.

سامسونگ اخیرا از لپ‌تاپ پرچمدار گلکسی بوک ۴ اولترا با پردازنده نسل ۱۴ اینتل رونمایی کرد. این لپ‌تاپ دارای قابلیت‌های هوش مصنوعی قدرتمندی است.

گلکسی بوک ۴ اولترا از پردازنده نسل ۱۴ میتیور لیک اینتل بهره می‌برد که دارای هوش مصنوعی قدرتمندی است. این لپ تاپ سیستم‌عامل ویندوز ۱۱ را اجرا می‌کند.

گلکسی بوک ۴ اولترا مجهز به نمایشگر ۱۶ اینچی لمسی اولد با نسبت تصویر ۱۶:۱۰ و وضوح ۲۸۸۰ در ۱۸۰۰ پیکسل است و روشنایی آن به ۴۰۰ نیت و نرخ نوسازی آن به ۱۲۰ هرتز می‌رسد.

این لپ‌تاپ در دو نسخه با پردازنده‌های Core Ultra 9 و Core Ultra 7 ارائه شده و دارای برچسب Evo برای کیفیت بالا و شارژدهی طولانی است.

پردازنده‌های نسل ۱۴ اینتل از فناوری هوش مصنوعی پشتیبانی می‌کنند و سامسونگ گفته است که با شرکت‌های نرم‌افزاری مختلفی همکاری کرده تا در لپ‌تاپ‌های جدیدش از قابلیت‌های هوش مصنوعی استفاده کند. یکی از این قابلیت‌‌ها، تبدیل متن به عکس است.

گلکسی بوک ۴ اولترا همچنین از یک تراشه امنیتی جدید بهره می‌برد که باعث بهبود عملکرد سیستم Knox می‌شود. بهبود این سیستم باعث می‌شود تا گلکسی بوک ۴ اولترا محافظت‌های امنیتی را در سطح پردازنده انجام دهد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید