بهترین راه برای خرید گوشی s24 اولترا - تکفارس 
بهترین راه برای خرید گوشی s24 اولترا - تکفارس 
بهترین راه برای خرید گوشی s24 اولترا - تکفارس 

بهترین راه برای خرید گوشی s24 اولترا

تکفارس
۵ دی ۱۴۰۲ - 11:22
گلکسی S24

گوشی s24 اولترا آخرین پرچم‌دار سامسونگ است که با ویژگی‌های جدید به زودی وارد بازارخواهد شد. هوش مصنوعی قرار است در گوشی‌های جدید سامسونگ انقلابی به پا کند. در این مقاله همراه ما باشید تا بیشتر دراین‌باره صحبت کنیم.

گوشی s24 اولترا کی عرضه می‌شود؟

سری اس از سری پرچم‌دار شرکت سامسونگ محسوب می‌شود. سری‌ای که در آن بهترین امکانات و تکنولوژی‌های روز به کار گرفته شده تا علاقه‌مندان به تکنولوژی جذب آن شوند. براساس تاریخ رونمایی‌های پیشین سری اس، پیش‌بینی می‌شد که مدل جدید این سری پرچم‌دار در ماه فوریه معرفی شود. اما خود شرکت سامسونگ در مراسم Unpacked که در کره جنوبی برگزار شد، تاریخ معرفی آن را کمی زودتر یعنی در ۲۷ دی‌ماه و ساعت ۲۱:۳۰ به‌وقت تهران عنوان کرد. در تریلر‌ها و پوستر‌های ۲۴اس اولترا به‌وضوح تمرکز این گوشی بر هوش مصنوعی را می‌بینیم که البته در ادامه مقاله مفصل به این مورد خواهیم پرداخت.

طراحی آخرین گوشی پرچم‌دار سامسونگ چگونه است؟

تا به امروز اطلاعاتی که درباره این موبایل داریم به ۲ دسته تقسیم می‌شوند، اطلاعات لورفته تاییدنشده و تاییدشده. براساس اطلاعات تاییدشده اندازه صفحه‌نمایش در این گوشی تغییری نکرده همانند مد‌ل‌های قبلی اولترا با صفحه‌نمایشی ۶.۸ اینچی طرف هستیم. رزولوشن QHD+، HDR10+ و بیشینه روشنایی ۲۶۰۰ نیتی از ویژگی‌های نمایشگر این گوشی هستند که خود بیشینه روشنایی به‌نوعی رکورد در این زمینه محسوب می‌شود.

Ice Universe یکی از افشاگران معروف عرصه تکنولوژی در شبکه‌های اجتماعی یوتیوب و ایکس است که طبق نظر او مدل جدید سری اس از نمایشگری تخت بهره می‌برد و نباید در آن منتظر لبه‌های خمیده باشیم. گوشی Galaxy S24 Ultra در ۴ رنگ مشکی، خاکستری، بنفش و زرد در دسترس علاقه‌مندان خواهد بود.

قلب تپنده (پردازنده) گوشی s24 اولترا

شایعاتی مبنی‌بر این‌که این گوشی قرار است در ۲ سری پردازنده عرضه شود به‌گوش می‌رسید اما انگار در این گوشی پرچم‌دار ما شاهد اسنپدراگون ۸ نسل ۳ هستیم. حتی اگر در مدل‌های اس۲۴ و اس۲۴ پلاس شاهد عرضه با ۲ تراشه باشیم، مطمئن هستیم که مدل اولترا تنها با اسنپدراگونی که نام بردیم به بازار عرضه می‌شود.

این گوشی ۱۲ گیگ رم خواهد داشت و ظرفیت داخلی آن نیز ۳ نوع ۲۵۶، ۵۱۲ گیگابایت و ۱ ترابایت خواهد بود. یکی دیگر از شایعاتی که درباره این گوشی وجود داشته ظرفیت داخلی حداکثر ۲ ترابایتی بود. اما آن‌طور که به ‌گوش می‌رسد انگار خبری از این ظرفیت نیست و ما حداکثر ۱ ترابایت ظرفیت را در این مدل شاهد هستیم.

دوربین گوشی اس۲۴ اولترا

دوربین یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های جدیدترین پرچم‌دار سامسونگ است. شایعاتی به‌گوش می‌رسید مبنی‌بر این‌که سامسونگ قصد دارد از همان دوربین‌های نسل پیشینش استفاده کند. اما حالا به‌نظر می‌رسد این شایعات حقیقت هم دارند! گوشی s24 اولترا از دوربین اصلی ۲۰۰ مگاپیکسلی استفاده می‌کند. ۱۲ مگاپیکسل اولتراواید،۱۰ مگاپیکسل تله فوتو با زوم ۳ برابری،۵۰ مگاپیکسل تله فوتو ۵ برابری از دیگر ویژگی‌های این دوربین فوق‌العاده هستند.

این دوربین می‌تواند در شب به‌کمک هوش مصنوعی عملکرد بهتری داشته باشد. به‌نظر می‌رسد که رقابت اصلی دوربین‌های این گوشی با آیفون ۱۵ است. پس سامسونگ تمام تلاش خود را خواهد کرد تا مزیت‌هایش را به نمایش بگذارد.

بهترین راه برای خرید گوشی s24 اولترا - تکفارس 

وضعیت باتری و شارژر سامسونگ اس۲۴ اولترا چگونه است؟

در گوشی s24 اولترا ما با باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت روبه‌رو هستیم. این باتری به‌کمک یک شارژر سوپرفست نسخه ۲.۰ شارژ خواهد شد. این گوشی از شارژر بی‌سیم فست نیز پشتیبانی خواهد کرد. پشتیبانی از فناوری به اشتراک‌گذاری شارژ بی‌سیم نیز از دیگر ویژگی‌های آن است که طبق انتظار همانند بسیاری از پرچم‌داران در آن نیز حضور دارد.

براساس انتظار‌ها این مدل از شارژر ۴۵ وات پشتیبانی خواهد کرد. اما طرفداران دوست داشتند که این مدل بتواند حداقل ۶۵ وات را پشتیبانی کند. که انگار چنین انتظاری محقق نخواهد شد.

ای‌آی فون یا s24 اولترا؟ هوش مصنوعی اختصاصی سامسونگ

مهم‌ترین تغییر و ویژگی گوشی s24 اولترا هوش مصنوعی اختصاصی آن است. شاید جالب باشد بدانید که سامسونگ قصد داشت نام ای آی فون را به‌نام خود ثبت کند اما این کار با موفقیت انجام نشد. چراکه این نام بسیار عمومی‌تر از چیزی بود که بخواهد به انحصار یک کمپانی در بیاید.

این هوش مصنوعی می‌تواند تغییرات زیادی در رابط کاربری این گوشی ایجاد کند. galaxy Al کاری می‌کند دیگر به بسیاری از نرم‌افزار‌های ثالث نیازی نباشد. کاربران می‌توانند از این هوش مصنوعی برای ترجمه در نگارش ایمیل، در زمان تماس یا نوشتن پیام‌های خود کمک بگیرند. براساس اخباری که به‌گوش می‌رسد Samsung Gauss نیز جایگزین فضای ابری خواهد شد.

بررسی قیمت گوشی s24 ultra

خوشبختانه قیمت گوشی s24 ultra همانند سری‌های قبلی تغییری در پایه قیمتی نخواهد داشت و بدون افزایش قیمت در اختیار کاربران خواهد بود. گلکسی اس۲۴ اولترا با ظرفیت ۲۵۶ گیگ ۱۱۹۹دلار، ۵۱۲ گیگ ۱۲۹۹ دلار و ۱ ترابایت ۱۶۱۹ دلار در بازار‌های جهانی قیمت خواهد داشت.

پیش از اعلام قیمت همواره شایعاتی به‌گوش می‌رسید که سامسونگ قصد دارند قیمت گوشی‌های سری پرچم‌دارش را افزایش دهد. اما حالا که کمتر از ۱ ماه با معرفی آن فاصله داریم، گویا سیاست سامسونگ مبنی‌بر افزایش قیمت نبوده و همان قیمت‌های سابق اعمال شده است.

بهترین راه برای خرید گوشی s24 ultra

هم‌اکنون که گوشی s24 اولترا معرفی نشده شاید معرفی مرجعی برای خرید آن کمی دشوار باشد. اما قصد داریم بهترین راه برای خرید گوشی سامسونگ Galaxy s24 ultra را معرفی کنیم. فروشگاه‌های زیادی برای انجام این خرید وجود دارند اما قطعا همیشه یکی از بهترین گزینه‌ها دیجی‌کالاست.

پس از عرضه سریع‌تر از دیگر فروشگاه‌ها این دیجی کالا خواهد بود که می‌تواند پرچم‌دار جدید سامسونگ را به‌دست شما برساند. شما می‌توانید همین حالا به این وب‌سایت مراجعه کنید و با کلیک بر روی گزینه “خبرم کنید” پیش از همه از موجودی پرچم‌دار جدید سامسونگ در این فروشگاه با خبر شوید.

بهترین راه برای خرید گوشی s24 اولترا - تکفارس 

جمع‌بندی

در این مقاله به بررسی ویژگی‌های گوشی گلکسی s24 اولترا پرداختیم. مهم‌ترین ویژگی این‌ گوشی هوش مصنوعی آن است و دوربینی که حالا به کمک هوش مصنوعی می‌تواند تصاویر بهتری به‌خصوص در شب ثبت کند. باید منتظر بمانیم تا ببینیم که سامسونگ به جز بر روی کاغذ در عمل نیز می‌تواند عملکرد خوبی داشته باشد؟ ممنونیم که تا انتهای مقاله همراه ما بودید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید