شیائومی ردمی A3 با قیمت بسیار ارزان در راه است - تکفارس 
شیائومی ردمی A3 با قیمت بسیار ارزان در راه است - تکفارس 
شیائومی ردمی A3 با قیمت بسیار ارزان در راه است - تکفارس 

شیائومی ردمی A3 با قیمت بسیار ارزان در راه است

افشین نوری
۳ دی ۱۴۰۲ - 08:35
ردمی A3

گوشی ارزان قیمت بعدی شیائومی با نام ردمی A3، به‌تازگی در دیتابیس‌های مختلفی از جمله NBTC، IMDA و EEC رویت شده است و حالا گواهینامه BIS را دریافت کرده که نشان‌دهنده معرفی قریب‌الوقوع آن است.

این گوشی در پایگاه داده BIS، با شماره مدل “۲۳۱۲۹RN51H” ظاهر شده که کمی با مدل‌های قبلی متفاوت است.

نکته جالب اینکه در فهرست BIS به نام پوکو در زیر برچسب برند نیز اشاره شده است که احتمالا به تغییر نام ردمی A3 اشاره دارد. این با استراتژی پوکو برای تغییر نام مدل‌های ردمی مطابقت دارد.

ردمی A3

با این حال، لیست BIS اشاره ای به مشخصات A3 نکرده است، اما انتظار می‌رود این گوشی یک مدل رده‌پایین با قابلیت‌های مناسب برای استفاده روزمره باشد.

برای یادآوری، ردمی A2 دارای یک نمایشگر ۶.۵۲ اینچی IPS LCD با وضوح HD+ و نرخ نوسازی ۶۰ هرتز بود. در داخل این گوشی از پردازنده هشت هسته‌ای هلیو G36 به‌همراه حداکثر ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی استفاده شده بود که با استفاده از اسلات کارت microSD می‌توان فضای ذخیره‌سازی آن را تا ۱ ترابایت افزایش داد.

انرژی ردمی A2 را یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با توان شارژ ۱۰ وات تامین می‌کند. همچنین در پنل پشتی آن یک سیستم دوربین دوگانه ۸ مگاپیکسلی و در جلوی آن یک دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی وجود دارد.

شیائومی همچنین اخیرا سری ردمی K70 را معرفی کرده و پوستری منتشر کرده که تائید می‌کند که فروش این سری در ۱۴ روز اول عرضه از مرز ۱ میلیون دستگاه عبور کرده است.

سری ردمی K70 در ۲۹ نوامبر در چین رونمایی شد و فروش آن در ۱ دسامبر آغاز شد. تنها در عرض چند دقیقه پس از عرضه آن، شیائومی اعلام کرد که فروش آن در ۵ دقیقه اول از ۶۰۰۰۰۰ دستگاه فراتر رفته است که بیش از دو برابر فروش سری K60 بود.

سری ردمی K70 شامل سه مدل مانند ردمی K70e، ردمی K70 و ردمی K70 پرو می‌شود که به‌ترتیب از تراشه‌های دایمنسیتی ۸۳۰۰ اولترا، اسنپدراگون ۸ نسل ۲ و اسنپدراگون ۸ نسل ۳ بهره می‌برند. این سری دارای مشخصات هیجان‌انگیزی مثل صفحه نمایش OLED با وضوح ۲K، باتری ۵۵۰۰ میلی آمپر ساعتی و شارژ سریع تا ۱۲۰ وات است.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید