گلکسی A15 و گلکسی A25 5G سامسونگ معرفی شدند - تکفارس 
گلکسی A15 و گلکسی A25 5G سامسونگ معرفی شدند - تکفارس 
گلکسی A15 و گلکسی A25 5G سامسونگ معرفی شدند - تکفارس 

گلکسی A15 و گلکسی A25 5G سامسونگ معرفی شدند

افشین نوری
۲۱ آذر ۱۴۰۲ - 15:16
گلکسی A15

سامسونگ سرانجام گوشی‌های گلکسی A15 و گلکسی A25 5G را معرفی کرد. گلکسی A15 در دو نسخه ۴G و ۵G ارائه شده است و هر دو مدل به غیر از تراشه‌ه دارای مشخصات یکسانی هستند. در مقاسه با آن‌ها، گلکسی A25 دارای دوربین‌های قدرتمندتر و تراشه اگزینوس ۱۲۸۰ است.

هر سه گوشی جدید سامسونگ دارای نمایشگرهای ۶.۵ اینچی Super AMOLED با وضوح +FHD و ناچ Infinity-U هستند. مدل‌های A15 دارای نرخ نوسازی ۹۰ هرتز و روشنایی ۸۰۰ نیت هستند، اما گلکسی A25 دارای نرخ ۱۲۰ هرتز و روشنایی ۱۰۰۰ نیت است.

گلکسی A15

سامسونگ از یک دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی در هر سه گوشی جدید گلکسی A خود استفاده کرده است و هر سه آن‌ها دارای طراحی جدید Key Island با یک شکل محدب‌مانند در اطراف کلیدهای پاور و ولوم هستند.

گلکسی A15 از تراشه هلیو G99 مدیاتک، ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸/۲۵۶ گیگابایت حافظه قابل‌ارتقا با کارت microSD بهره می برد. در حالیکه گلکسی A15 5G مجهز به تراشه دایمنسیتی ۶۱۰۰ پلاس، ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه قابل‌ارتقا است و گلکسی A25 5G از تراشه اگزینوس ۱۲۸۰ در کنار ۶/۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه قابل‌ارتقا استفاده می‌کند.

گلکسی A15

در پنل پشتی مدل‌های A15 یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی f/1.8 در کنار یک دوربین فوق‌عریض ۵ مگاپیکسلی و یک دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی وجود دارد، اما گلکسی A25 از یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی در کنار یک دوربین فوق‌عریض ۸ مگاپیکسلی و دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی بهره می‌برد. هر سه گوشی، رابط کاربری One UI 6.0 را بر پایه اندروید ۱۴ اجرا می‌کنند و انرژی خود را از باتری‌های ۵۰۰۰ میلی آمپرساعتی با شارژ سریع ۲۵ وات دریافت می‌کنند.

گلکسی A15

این گوشی‌ها در چهار رنگ عرضه شده‌اند و گلکسی A15 4G دارای قیمت پایه ۲۰۵ دلار، گلکسی A15 5G دارای قیمت پایه ۲۶۰ دلار و گلکسی A25 5G دارای قیمت پایه ۲۷۱ دلار است . فروش آن‌ها از ۱۶ دسامبر شروع خواهد شد و انتظار می‌رود به‌زودی در بازارهای بیشتری عرضه شوند.

گلکسی A15

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید