پوکو X6 پرو ۵G با قاب پلاستیکی رویت شد - تکفارس 
پوکو X6 پرو ۵G با قاب پلاستیکی رویت شد - تکفارس 
پوکو X6 پرو ۵G با قاب پلاستیکی رویت شد - تکفارس 

پوکو X6 پرو ۵G با قاب پلاستیکی رویت شد

افشین نوری
۱۷ آذر ۱۴۰۲ - 14:10
پوکو X6 پرو 5G

شیائومی خود را برای معرفی پوکو X6 و پوکو X6 پرو ۵G در سطح جهانی آماده می‌کند. این سری جانشین سری پوکو X5 خواهد شد که اوایل امسال به صورت جهانی عرضه شد. حالا گوشی پوکو X6 پرو ۵G در دیتابیس FCC رویت شده است که برخی از جزئیات آن را فاش می‌کند.

طبق تائیدیه FCC، این گوشی دارای سیستم عامل HyperOS 1.0 و سه حافظه مختلف خواهد بود. ساخت گوشی نیز با انواع حافظه تغییر خواهد کرد که به صورت زیر است:

  • ۱۲ گیگابایت رم + ۵۱۲ گیگابایت حافظه با قاب پلاستیکی
  • ۸ گیگابایت رم + ۲۵۶G حافظه با قاب پلاستیکی
  • ۱۲ گیگابایت رم + ۵۱۲ گیگابایت حافظه با قاب PU Frame

گفته می‌شود که پوکو X6 پرو نسخه تغییر نام یافته ردمی K70E خواهد بود، در حالیکه پوکو X6 نسخه تغییر نام یافته ردمی نوت ۱۳ پرو ۵G خواهد بود.

مشخصات موردانتظار پوکو X6 و پوکو X6 پرو

پوکو X6 5G اخیرا در گیک‌بنچ ظاهر شده بود که اطلاعاتی را در مورد مشخصات آن فاش می‌کرد. انتظار می رود این گوشی دارای پردازنده اسنپدراگون ۷s نسل ۲ با ۱۲ گیگابایت رم باشد و اندروید ۱۳ را اجرا کند.

ابن گوشی احتمالا دارای صفحه نمایش ۶.۶۷ اینچی ۱۲۰ هرتزی Dolby Vision AMOLED با حداکثر روشنایی ۱۸۰۰ نیت، دوربین اصلی ۲۰۰ مگاپیکسلی f/1.7 با قابلیت OIS و باتری ۵۱۰۰ میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع باشد، در حالیکه پوکو X6 پرو ۵G دارای صفحه نمایش ۶.۶۷ اینچی ۱.۵K OLED با حداکثر روشنایی ۱۸۰۰ نیت و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز خواهد بود. این گوشی از تراشه دایمنسیتی ۸۳۰۰ اولترا در کنار رم LPDDR5X و حافظه UFS 4.0 بهره خواهد برد.

ظاهرا پوکو X6 پرو ۵G دارای یک سیستم دوربین پشتی سه گانه خواهد بود که شامل یک دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، یک دوربین فوق عریض ۸ مگاپیکسلی و یک دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی می‌شود. انتظار می‌رود قیمت آن زیر ۳۰۰ دلار باشد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید