ردمی ۱۳R 5G با قیمت ارزان و مشخصات خوب معرفی شد - تکفارس 
ردمی ۱۳R 5G با قیمت ارزان و مشخصات خوب معرفی شد - تکفارس 
ردمی ۱۳R 5G با قیمت ارزان و مشخصات خوب معرفی شد - تکفارس 

ردمی ۱۳R 5G با قیمت ارزان و مشخصات خوب معرفی شد

افشین نوری
۱۷ آذر ۱۴۰۲ - 11:22
ردمی 13R 5G

ردمی از گوشی جدیدی با نام ردمی ۱۳R 5G رونمایی کرده است. این گوشی مجهز به صفحه نمایش ۹۰ هرتزی، تراشه دایمنسیتی ۶۱۰۰ پلاس و دوربین دوگانه ۵۰ مگاپیکسلی است.

ردمی ۱۳R 5G از یک نمایشگر ۶.۷۴ اینچی IPS LCD با ناچ قطره‌ای بهره می‌برد و دارای وضوح ۱۶۰۰ در ۷۲۰ پیکسل، نرخ نوسازی ۹۰ هرتز و حداکثر روشنایی ۴۵۰ نیت است.

در داخل این گوشی از تراشه دایمنسیتی ۶۱۰۰ پلاس در کنار ۴ گیگابایت رم LPDDR4x و ۱۲۸ گیگابایت حافظه UFS 2.2 استفاده شده است.

ردمی ۱۳R 5G انرژی خود را از یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با شارژ سریع ۱۸ وات دریافت می‌کند. این گوشی سیستم‌عامل اندروید ۱۳ را در کنار رابط کاربری MIUI 14 اجرا می‌کند و همچنین مجهز به یک حسگر اثر انگشت کناری است.

ردمی 13R 5G

این گوشی در پنل جلویی خود یک دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی دارد و در پنل پشتی یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، یک دوربین ثانویه و یک فلاش LED وجود دارند. سایر قابلیت‌های آن شامل سیم‌کارت دوگانه، اتصال ۵G، درگاه USB-C، اسلات کارت microSD و جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری می‌شوند.

ردمی ۱۳R 5G در سه رنگ مشکی، بنفش و سبز و به قیمت ۹۹۹ یوان (۱۴۰ دلار) عرضه شده است. شیائومی همچنین به‌تازگی گوشی ردمی ۱۳C 5G را معرفی کرده که یک گوشی مقرون‌به‌صرفه با اتصال ۵G، دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و طراحی جالب در پنل پشتی است. این گوشی در بخش تراشه و دوربین با ردمی ۱۳C 4G متفاوت است.

ردمی ۱۳C 5G دارای یک نمایشگر ۶.۷۴ اینچی LCD با وضوح HD+ و نرخ نوسازی ۹۰ هرتز است و در لبه کناری آن یک حسگر اثر انگشت تعبیه شده است.

تراشه ردمی ۱۳C 5G دایمنسیتی ۶۱۰۰ پلاس است که یک پردازنده هشت هسته‌ای با دو هسته عملکردی ۲.۲ گیگاهرتزی است. این گوشی دارای فضای ذخیره سازی ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایت است و سه گزینه رم ۴، ۶ و ۸ گیگابایت دارد.

ردمی ۱۳C 5G دارای سیستم دوربین پشتی متفاوتی نسبت به برادر LTE خود است که شامل دو دایره بزرگ سیاه رنگ می‌شود. دوربین اصلی یک سنسور ۵۰ مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.8 است، در حالیکه رزولوشن دوربین دوم در برگه مشخصات رسمی ذکر نشده است.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید