حالا می‌توانید پیام های صوتی واتساپ را ناپدید کنید - تکفارس 
حالا می‌توانید پیام های صوتی واتساپ را ناپدید کنید - تکفارس 
حالا می‌توانید پیام های صوتی واتساپ را ناپدید کنید - تکفارس 

حالا می‌توانید پیام های صوتی واتساپ را ناپدید کنید

افشین نوری
۱۷ آذر ۱۴۰۲ - 09:46
واتساپ قابلیت تبدیل پیام صوتی به متن

واتساپ قابلیت View Once خود را به پیام های صوتی نیز اضافه کرده است. با استفاده از این قابلیت، پیام‌های صوتی پس از یکبار پخش شدن، خود‌به‌خود حذف می‌شوند.

واتساپ قابلیت جدیدی معرفی کرده است که به شما امکان می‌دهد تا پیام‌های صوتی ایجاد کنید که فقط یک بار بتوان به آن گوش داد.

واتساپ اعلام کرده که قابلیت View Once خود را که در سال ۲۰۲۱ برای عکس‌ها و ویدیوها معرفی کرد، به پیام های صوتی اضافه کرده است. به این ترتیب، این پیام‌ها بلافاصله پس از پخش شدن ناپدید می‌شوند.

واتساپ گفته است که از این قابلیت می‌توان برای انتقال اطلاعات خصوصی استفاده کرد. مثلا اگر قصد انجام کاری مانند برنامه‌ریزی یک مهمانی مخفیانه را دارید، اکنون می‌توانید مطمئن باشید کسی که برای او جشن می‌گیرید هرگز متوجه این موضوع نخواهد شد.

اگز شما یک پیام صوتی View Once ایجاد کنید، واتساپ آن را با آیکون “one-time” علامت گذاری خواهد کرد تا به کاربر اطلاع دهد که پیامی که دریافت کرده است فقط یک بار پخش خواهد شد.

با انجام مراحل زیر می‌توانید یک پیام صوتی View Once ایجاد کنید:

  • یک چت فردی یا گروهی را باز کنید
  • روی میکروفون ضربه بزنید
  • برای قفل کردن ضبط، انگشت خود را به سمت بالا بکشید
  • روی رکورد ضربه بزنید و نگه دارید
  • روی نماد View Once ضربه بزنید
  • وقتی نماد سبز شد در حالت View Once هستید
  • روی ارسال ضربه بزنید

هرچند پیام‌های صوتی View Once مانند سایر پیام‌های واتساپ رمزگذاری می‌شوند، اما این شرکت هشدار داده که مردم می‌توانند به روش‌های دیگری به پیام صوتی شما گوش دهند. به عنوان مثال، آن‌های می‌توانند پیام‌های صوتی View Once شما را به وسیله ضبط‌کننده اندروید ضبط کنند.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید