قیمت گلکسی A25 سامسونگ تائید شد - تکفارس 
قیمت گلکسی A25 سامسونگ تائید شد - تکفارس 
قیمت گلکسی A25 سامسونگ تائید شد - تکفارس 

قیمت گلکسی A25 سامسونگ تائید شد

افشین نوری
۱۶ آذر ۱۴۰۲ - 17:09
گلکسی A25 5G

گوشی گلکسی A25 سامسونگ توسط خرده فروشی سوئیسی Digitec لیست شده که قیمت و تاریخ عرضه آن را تائید می‌کند. عرضه این گوشی از ۱۸ دسامبر آغاز خواهد شد و قیمت آن ۲۷۹ فرانک سوئیس است که حدود ۳۲۰ دلار یا ۳۰۰ یورو می‌شود.

این برای دومین بار است که این قیمت را برای نسخه ۶/۱۲۸ گیگابایتی گلکسی A25 در خرده‌فروشی‌ها می‌بینیم. سامسونگ همچنین قصد دارد نسخه دیگری با رم ۸ گیگابایت و حافظه ۲۵۶ گیگابایت عرضه کند که ممکن است در کشورهای دیگر ارائه شود.

طبق اطلاعات فاش شده، گلکسی A25 دارای اتصال ۵G و تراشه اگزینوس ۱۲۸۰ خواهد بود و از یک صفحه نمایش ۶.۵ اینچی Super AMOLED Infinity-U بهره خواهد برد و دوربین سلفی آن در داخل یک ناچ قطره‌ای قرار خواهد داشت. این نمایشگر دارای وضوح +FullHD و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز با حداکثر روشنایی ۱۰۰۰ نیت خواهد بود، اما حسگر اثر انگشت آن همچنان در لبه کناری خواهد بود.

در پنل پشتی گلکسی A25 یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال، یک دوربین فوق عریض ۸ مگاپیکسلی و یک دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی وجود خواهند داشت. این کمی بهتر از سیستم دوربین گلکسی A24 است، اما دوربین سلفی آن‌ها یکسان خواهد بود، یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی.

گفته می‌شود سامسونگ گلکسی A25 را با قابلیت‌هایی Samsung Knox و Samsung Pay ارائه خواهد کرد و ممکن است چهار سال به‌روزرسانی اندروید و پنج سال به‌روزرسانی امنیتی برای آن عرضه کند که برای یک گوشی سطح پایه فوق‌العاده است.

طبق اطلاعات امروز، این گوشی در اوایل سال ۲۰۲۴ با باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی و فناوری شارژ سریع ۲۵ وات و وزن ۱۹۷ گرم معرفی خواهد شد. قیمت و زمان عرضه آن هنوز مشخص نیست. گمانه‌زنی‌های قبلی به عرضه‌ی این گوشی با قیمت ۲۵۰ دلار اشاره داشته‌اند. 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید