آپدیت One UI 6 برای گلکسی S21 FE، گلکسی A52s و گلکسی A33 منتشر شد - تکفارس 
آپدیت One UI 6 برای گلکسی S21 FE، گلکسی A52s و گلکسی A33 منتشر شد - تکفارس 
آپدیت One UI 6 برای گلکسی S21 FE، گلکسی A52s و گلکسی A33 منتشر شد - تکفارس 

آپدیت One UI 6 برای گلکسی S21 FE، گلکسی A52s و گلکسی A33 منتشر شد

افشین نوری
۱۵ آذر ۱۴۰۲ - 09:08
رابط کاربری One UI 6

سامسونگ امروز آپدیت One UI 6 را بر پایه اندروید ۱۴ برای برای گلکسی S21 FE، گلکسی A52s، گلکسی A33 و همچنین گلکسی تب S9 FE و گلکسی تب S9 FE پلاس منتشر کرده است.

آپدیت One UI 6 گلکسی S21 FE در حال حاضر در آمریکا قابل دسترس است و انتظار می‌رود در روزهای آینده برای سایر کشورها نیز منتشر شود. این به‌روزرسانی با شماره‌های G990USQU9FWK5 و G990U2SQU7FWK5 منتشر شده و دارای بسته امنیتی ماه نوامبر ۲۰۲۳ نیز است.

آپدیت گلکسی A52s نیز در کشورهای بلغارستان، آلمان و هلند عرضه شده و ۲.۲۹ گیگابایت حجم دارد. این آپدیت شماره A528BXXU5FWK4 شامل وصله امنیتی نوامبر ۲۰۲۳ می‌شود و در روزهای آینده برای مناطق بیشتری عرضه خواهد شد.

گلکسی A33 نیز آپدیت One UI 6 را در بخش‌هایی از اروپا با شماره A336BXXU7DWK6 دریافت کرده است و شامل وصله امنیتی ماه نوامبر با حجم ۲.۳ گیگابایت می شود.

و در آخر تبلت‌های گلکسی تب S9 FE و گلکسی تب S9 FE پلاس را داریم که One UI 6 را در اروپا به ترتیب با شماره‌های X516BXXU1BWK9 و X616BXXU1BWK9 دریافت کرده‌اند و شامل بسته امنیتی ماه نوامبر نیز می‌شود.

آپدیت One UI 6 دارای قابلیت‌های جدیدی است که یکی از آن‌ها Auto Blocker نام دارد که از گوشی گلکسی شما در برابر انواع تهدیدات امنیتی محافظت می‌کند.

قابلیت Auto Blocker وقتی فعال باشد می‌تواند از دستگاه شما در برابر نصب جانبی محافظت کند. هدف آن مسدود کردن نصب اپلیکیشن‌ها از منابع غیرمجاز است. قابیت Auto Blocker همچنین اپلیکیشن‌ها را از فروشگاه‌های غیرمجاز بلاک می‌کند. این قابلیت باعث امن‌تر شدن تجربه شما خواهد شد و از شما در برابر نصب بدافزارها و اپلیکیشن‌های خطرناک محافظت خواهد کرد.

نصب جانبی اپلیکیشن‌ها در گوشی‌های اندرویدی بسیار ساده است. کاربر ابتدا فایل اپلیکیشن‌ را در دستگاه خود دانلود می‌کند. سپس روی آن ضربه می‌زند تا آن را نصب کند. در این مرحله از کاربر خواسته می شود تا به منبع نصب اپلیکیشن‌ اجازه دهد. وقتی‌که مجوز صادر می‌شود، پروسه نصب اپلیکیشن‌ ادامه می‌یابد.

با این حال، برخی از اپلیکیشن‌‌های آلوده وجود دارند که سعی در فریب کاربران دارند. برخی از این اپلیکیشن‌ها، تبلیغات را روی صفحه نمایش نشان می دهند و برخی دیگر فقط برای ردیابی داده استفاده می‌شوند. هدف سامسونگ مسدود کردن این اپلیکیشن‌‌ها و امن‌تر کردن تجربه کاربران است.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید