تصاویر گلگسی A55 سامسونگ فاش شد - تکفارس 
تصاویر گلگسی A55 سامسونگ فاش شد - تکفارس 
تصاویر گلگسی A55 سامسونگ فاش شد - تکفارس 

تصاویر گلگسی A55 سامسونگ فاش شد

افشین نوری
۱۱ آذر ۱۴۰۲ - 15:51
گلکسی A55

انتظار می رود سامسونگ نسل جدید گوشی‌های سری گلکسی A خود را سال آینده میلادی معرفی کند و حالا تصاویر رندرشده گلکسی A55 فاش شده است که طراحی آن را از همه زوایا نشان می‌دهند. این گوشی به عنوان جانشین گلکسی A54 عرضه خواهد شد.

همانطور که می‌بینید این گوشی دارای طراحی جعبه‌ای است و برجستگی‌هایی را در سمت راست خود دارد که مربوط به دکمه‌های پاور و تنظیم صدا می‌شوند. در پنل پشتی گوشی سه دوربین وجود دارند که به صورت عمودی قرار گرفته‌اند.

گلکسی A55

سامسونگ گلکسی A55 دارای یک درگاه USB-C و اسپیکر در پایین است و یک شیار سیم‌کارت در لبه بالایی آن وجود دارد. با این‌حال، رندرهای امروز جک ۳.۵ میلی متری را نشان نمی‌دهند. در پنل جلویی این گوشی یک صفحه‌نمایش هول‌پانچ با اندازه ۶.۵ اینچ وجود داردکه توسط حاشیه‌های نازک احاطه شده است. از نظر ابعادی، ابعاد گلکسی A55 برابر با ۱۶۱.۱×۷۷.۳/۷۷.۹ x8.2 میلی‌متر خواهد بود.

گلکسی A55

طبق گزارشی که امروز منتشر شده گلکسی A55 و همچنین A35 دارای بدنه فلزی خواهند بود که جایگزین پلاستیک‌های قبلی خواهد شد. این بدنه، به هر دو گوشی ظاهری باکیفیت خواهد بخشید. طبق شایعات، گلکسی A55 از تراشه معرفی نشده‌ی اگزینوس ۱۴۸۰ با پردازنده گرافیکی AMD استفاده خواهد کرد. همچنین گواهینامه ۳C نشان می‌دهد که این گوشی از شارژ سریع ۲۵ وات پشتیبانی خواهد کرد.

از طرفی هم گلکسی A25 به‌تازگی در دیتابیس گیک بنچ مشاهده و برخی از مشخصات آن فاش شده است. بر اساس اطلاعات گیک بنچ، گلکسی A25 5G از تراشه‌ی اگزینوس ۱۲۸۰ استفاده می‌کند که دارای دو هسته‌ با فرکانس ۲.۴۰ گیگاهرتز و ۶ هسته با فرکانس ۲.۰ گیگاهرتز می‌باشد.

برای مقایسه، گلکسی A24 از تراشه‌ی هیلیو G99 شرکت مدیاتک بهره برده بود. لیست گیک بنچ همچنین به استفاده‌ی این گوشی از ۸ گیگابایت رم اشاره داشته است.

گلکسی A25 5G موفق شده در بنچمارک گیک بنچ ۶.۱۰ در بخش عملکرد تک‌هسته‌ای نمره‌ی ۹۳۷ و در بخش عملکرد چندهسته‌ای نیز نمره‌ی ۲۱۰۶ را به دست بیاورد.

گفته می‌شود سامسونگ گلکسی A25 را با قابلیت‌هایی Samsung Knox و Samsung Pay ارائه خواهد کرد و ممکن است چهار سال به‌روزرسانی اندروید و پنج سال به‌روزرسانی امنیتی برای آن عرضه کند که برای یک گوشی سطح پایه فوق‌العاده است.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید