ایرباد بی‌سیم ردمی بادز ۵ پرو معرفی شد - تکفارس 
ایرباد بی‌سیم ردمی بادز ۵ پرو معرفی شد - تکفارس 
ایرباد بی‌سیم ردمی بادز ۵ پرو معرفی شد - تکفارس 

ایرباد بی‌سیم ردمی بادز ۵ پرو معرفی شد

افشین نوری
۸ آذر ۱۴۰۲ - 20:30
ردمی بادز 5 پرو

شیائومی امروز چندین محصول جدید تحت برند ردمی معرفی کرد که شامل گوشی‌های سری K70 و ساعت هوشمند ردمی واچ ۴ می‌شود. این شرکت همچنین ایرباد بی‌سیم ردمی بادز ۵ پرو را معرفی کرده است. این ایرباد نسخه ارتقا یافته بادز ۵ است که اوایل امسال عرضه شد.

مشخصات ردمی بادز ۵ پرو

این ایرباد دارای طراحی شبیه به مدل قبلی با ساقه Semi-in-ear و نوک سیلیکونی برای راحتی بیشتر است. این دستگاه از استاندارد IP54 برای محافظت در برابر گردوغبار و آب پشتیبانی می‌کند.

ردمی بادز ۵ پرو در بخش صوتی مجهز به یک توییتر ۱۰ میلی‌متری و یک ساب‌ووفر داینامیک ۱۱ میلی‌متری برای باس قوی است. این ایرباد دارای قابلیت حذف نویز فعال تا ۵۲ دسی‌بل است و همچنین دارای قابلیت تنظیم تطبیقی هوش مصنوعی و باند فرکانسی فوق‌عریض ۴ کیلوهرتز است که به طور خودکار حذف نویز را انجام می‌دهد.

این دستگاه از کدک LHDC 5.0 برای پخش صدای باکیفیت پشتیبانی می‌کند و همچنین دارای صدای فضایی برای ارائه صوت فراگیر ۳۶۰ درجه است. این ایرباد حتی قادر به حذف صدای باد برای بالا بردن کیفیت صدا در حین تماس‌ها است.

شیائومی ادعا کرده که ردمی بادز ۵ پرو به همراه کیس شارژ خود دارای دوام باتری ۳۸ ساعته است و گوشی‌های آن ۱۰ و ۶.۵ ساعت به ترتیب در صورت غیرفعال و فعال بودن ANC شارژدهی دارند.

این ایرباد در رنگ‌های سفید، مشکی و آبی عرضه شده و ۳۹۹ یوان (۵۶ دلار) قیمت دارد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید