شیائومی لپ‌‌تاپ‌های ردمی بوک ۱۴/۱۶ ۲۰۲۴ را معرفی کرد - تکفارس 
شیائومی لپ‌‌تاپ‌های ردمی بوک ۱۴/۱۶ ۲۰۲۴ را معرفی کرد - تکفارس 
شیائومی لپ‌‌تاپ‌های ردمی بوک ۱۴/۱۶ ۲۰۲۴ را معرفی کرد - تکفارس 

شیائومی لپ‌‌تاپ‌های ردمی بوک ۱۴/۱۶ ۲۰۲۴ را معرفی کرد

افشین نوری
۸ آذر ۱۴۰۲ - 19:11
ردمی بوک 14/16 2024

شیائومی در کنار گوشی‌های ردمی K70 ،K70 پرو و ردمی K70e از جدیدترین لپ‌تاپ‌های خود با نام ردمی بوک ۱۴/۱۶ ۲۰۲۴ رونمایی کرد.

مشخصات شیائومی ردمی بوک ۱۴ ۲۰۲۴

این لپ‌تاپ دارای صفحه‌نمایش ۱۴ اینچی ۲.۸K (2880×۱۸۰۰) با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز، تراکم پیکسلی ۲۴۲PPI و پوشش کامل طیف رنگی sRGB است. این لپ‌تاپ دارای طراحی مدرن و سبک وزن بوده تنها ۱.۳۷ کیلوگرم وزن و ۱۵.۹ میلی متر ضخامت دارد.

در داخل آن از پردازنده اینتل i5-13500H در کنار دو فن و دو لوله حرارتی ۸ میلی‌متری برای خنک‌سازی با ۱۶ گیگابایت رم LPDDR5-6400 و حداکثر ۱ ترابایت حافظه SSD استفاده شده است.

این گوشی مجهز به یک باتری ۵۶ وات ساعتی است و قابلیت‌های ارتباطی مختلفی از جمله تاندربولت ۴، درگاه‌های USB-A، HDMI و جک صوتی ۳.۵ میلی‌متری است.

ردمی بوک 14/16 2024

مشخصات شیائومی ردمی بوک ۱۶ ۲۰۲۴

این لپ‌تاپدارای صفحه نمایش ۱۶ اینچی ۲.۵K با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز، پوشش ۱۰۰ درصد طیف رنگی sRGB و روشنایی ۴۰۰ نیت است. بدنه آن تمام فلزی بوده و بسیار سبک وزن است بطوریکه تنها ۱.۶۸ کیلوگرم وزن و ۱۵.۹ میلی متر ضخامت دارد.

این مدل مجهز به پردازنده i5-13500H اینتل، دو فن و لوله حرارتی ۸ میلی متری برای خنک‌سازی، ۱۶ گیگابایت رم LPDDR5-6400 و تا ۱ ترابایت حافظه SSD است و یک اسلات SSD M.2 اضافی برای ذخیره سازی اضافی دارد.

منبع تغذیه آن یک باتری بزرگتر ۷۲ وات ساعتی است و گزینه‌های ارتباطی آن شامل تاندربولت ۴، پورت های USB-A، HDMI و جک ۳.۵ میلی متری می‌شود.

این لپ‌تاپ‌ها با HyperOS Connect ارائه می‌شوند که امکان ارتباط بین آن‌ها و سایر دستگاه‌های شیائومی را فراهم می‌کند. شما همچنین می توانید از لپ تاپ خود برای دسترسی به دوربین گوشی هوشمندتان استفاده کنید.

سری ردمی بوک ۲۰۲۴ دارای یک آداپتور ۱۰۰ واتی GaN است که شارژ سریع هوشمند را ارائه می دهد. این آداپتور از کابل‌های USB-C دو طرفه و شارژ گوشی پشتیبانی می‌کند و قادر است دستگاه‌ها را تا ۵۰ درصد تنها در عرض ۳۵ دقیقه شارژ کند.

ردمی بوک ۱۴ ۲۰۲۴ در دو پیکره‌بندی زیر ارائه شده:

  • ۱۶ گیگابایت رم + ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی: ۴۱۹۹ یوان (۵۹۲ دلار)
  • ۱۶ گیگابایت رم + ۱ ترابایت حافظه داخلی: ۴۴۹۹ یوان (۶۳۵ دلار)

ردمی بوک ۱۶ ۲۰۲۴ در دو پیکره‌بندی زیر ارائه می شود:

  • ۱۶ گیگابایت رم + ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی: ۴۳۹۹ یوان (۶۲۱ دلار)
  • ۱۶ گیگابایت رم + ۱ ترابایت حافظه داخلی: ۴۶۹۹ یوان (۶۶۳ دلار)

ردمی بوک ۱۴ در رنگ‌های نقره‌ای و خاکستری و نسخه ۱۶ اینچی فقط در رنگ خاکستری عرضه می‌شود. این لپ‌تاپ‌ها هم‌اکنون در چین قابل خرید هستند.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید