ببینید: اولین تیزرهای رسمی ساعت هوشمند ردمی واچ ۴ شیائومی
ببینید: اولین تیزرهای رسمی ساعت هوشمند ردمی واچ ۴ شیائومی
ببینید: اولین تیزرهای رسمی ساعت هوشمند ردمی واچ ۴ شیائومی

ببینید: اولین تیزرهای رسمی ساعت هوشمند ردمی واچ ۴ شیائومی

افشین نوری
۵ آذر ۱۴۰۲ - 19:54
ردمی واچ 4

شیائومی قرار است در روزهای آینده سری ردمی K70 را معرفی کند و قرار است در کنار این سری، محصولات دیگری از جمله لپ‌تاپ ردمی بوک و ساعت هوشمند ردمی واچ ۴ نیز رونمایی شوند. حالا شیائومی تیزرهای رسمی این ساعت را در ویبو منتشر کرده است.

یکی از مهمترن‌ترین ویژگی‌های ردمی واچ ۴ فریم آلیاژ آلومینیومی آن خواهد بود. این اولین ساعت هوشمند ردمی با بدنه فلزی است. این ساعت همچنین دارای یک تاج چرخان از جنس استیل ضدزنگ خواهد بود.

این ساعت هوشمند دارای یک صفحه نمایش ۱.۹۷ اینچی AMOLED با نرخ نوسازی ۶۰ هرتز خواهد بود. این صفحه نمایش از حداکثر روشنایی ۶۰۰ نیت و فناوری LTPS برای کاهش مصرف انرژی پشتیبانی خواهد کرد و در نتیجه دوام باتری بیشتری برای ساعت ردمی واچ ۴ به ارمغان خواهد آورد.

ردمی بیش از ۲۰۰ واچ فیس برای واچ ۴ ارائه خواهد کرد که به کاربران این امکان را خواهد داد تا ظاهر ساعت خود را طبق سلیقه شخصی‌شان سفارشی کنند. برخی از این واچ فیس‌ها در تیزرها دیده می‌شوند.

ردمی واچ 4

شیائومی همچنین تایید کرده است که این ساعت در چهار نوع بند فلزی، چرمی، پارچه ای و TPU عرضه خواهد شد. انتظار می‌رود که واچ ۴ دارای استاندارد مقاومت در برابر آب ۵ATM و پشتیبانی داخلی GPS نیز باشد.

این ساعت همچنین مثل هر ساعت هوشمند دیگری دارای قابلیت‌های ردیابی سلامت مثل پایش ۲۴ ساعته ضربان قلب و سنجش SpO2 خواهد بود. سال گذشته ردمی واچ ۳ با یک نمایشگر ۱.۷۵ اینچی AMOLED و رزولوشن اچ‌دی و نرخ نوسازی ۶۰ هرتز معرفی شد که در مقایسه با مدل قبلی خود ۱۴.۸ درصد نمایشگر بزرگتری داشت. روشنایی نمایشگر این ساعت به ۴۰۰ نیت می‌رسد و همچنین شما با این ساعت می‌توانید تا عمق ۵۰ متری زیر آب بروید.

واچ ۳ از سنسورهای مختلفی مثل سنسور ضربان قلب، سنسور SpO2 و سنسور ردیاب استرس و خواب بهره می برد و از بیش از ۱۲۰ حالت ورزشی پشتیبانی می‌کند. همچنین امکان استفاده از GPS روی آن ‌وجود دارد.  

این ساعت دارای قابلیت تماس صوتی بلوتوثی است و از اتصال ماهواره‌ای اضطراری پشتیبانی می‌کند. در ضمن باتری ۲۸۹ میلی‌آمپرساعتی آن می‌تواند تا ۱۲ روز دوام بیاورد. 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید