گلکسی A15 5G با قیمت ۱۳۹ دلار در فروشگاه والمارت رویت شد - تکفارس 
گلکسی A15 5G با قیمت ۱۳۹ دلار در فروشگاه والمارت رویت شد - تکفارس 
گلکسی A15 5G با قیمت ۱۳۹ دلار در فروشگاه والمارت رویت شد - تکفارس 

گلکسی A15 5G با قیمت ۱۳۹ دلار در فروشگاه والمارت رویت شد

افشین نوری
۴ آذر ۱۴۰۲ - 15:22
گلکسی A15 5G

گوشی گلکسی A15 سامسونگ به‌تازگی در دو نسخه ۴G و ۵G درز پیدا کرده است، حالا والمارت مدل گلکسی A15 5G را برای Boost Mobile در وب‌سایت خود فهرست کرده است که مشخصات کامل آن را نشان می‌دهد.

این فروشگاه حتی قیمت آن را با برچست ۱۳۹ دلار درج کرده است. شما با این پول، به یک گوشی ۵G با ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی در یک رنگ آبی تیره دسترسی خواهید داشت. به نظر می‌رسد که این رنگ تنها رنگ قابل دسترس برای گلکسی A15 5G خواهد بود.

گلکسی A15 5G

طبق فهرست والمارت، این گوشی مجهز به یک صفحه نمایش ۶.۵ اینچی ۱۰۸۰p، یک تراشه مدیاتک، ۴ گیگابایت رم، دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی و باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی خواهد بود. نام تراشه گلکسی A15 5G هنوز مشخص نیست اما طبق شایعات قبلی به نظر می‌رسد دایمنسیتی ۶۱۰۰ پلاس خواهد بود.

البته چند روز پیش شایعاتی وجود داشت که قیمت گکسی A15 5G حدود ۱۴۹ دلار خواهد بود. در هر حال باید منتظر بمانیم و ببینیم سامسونگ در نهایت این گوشی را با چه قیمی عرضه خواهد کرد.

اخیرا نیز تصاویر رندرشده مدل ۵G فاش شده است که آن را در رنگ آبی تیره نشان می‌دهد. البته این گوشی احتمالا در رنگ‌های زرد و مشکی نیز قابل دسترس خواهد بود.

منبع این تصاویر ادعا کرده که گلکسی A15 5G دارای یک نمایشگر ۶.۵ اینچی با وضوح ۱۰۸۰×۲۴۰۰ پیکسل و نرخ نوسازی ۹۰ هرتز خواهد بود. ظاهرا این گوشی از تراشه دایمنسیتی ۶۱۰۰ پلاس مدیاتک در کنار حداکثر ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی قابل‌ارتقا بهره خواهد برد.

این تصاویر در پنل پشتی گوشی یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، یک دوربین فوق عریض ۵ مگاپیکسلی و یک سنسور عمق‌سنج ۲ مگاپیکسلی را نشان می‌داد. گفته می‌شود انرژی گلکسی A15 5G را یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با شارژ سیمی ۲۵ وات تامین خواهد کرد. همچنین یک حسگر اثرانگشت کناری به‌صورت یکپارچه با دکمه پاور آن وجود خواهد داشت.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید