طراحی ردمی K70 لو رفت - تکفارس 
طراحی ردمی K70 لو رفت - تکفارس 
طراحی ردمی K70 لو رفت - تکفارس 

طراحی ردمی K70 لو رفت

افشین نوری
۲۴ آبان ۱۴۰۲ - 17:20
ردمی K70

ردمی به عنوان برند فرعی شیائومی قرار است گوشی‌های سری K70 را تا پایان ماه جاری معرفی کند. طبق گزارش‌ها، این سری شامل چندین مدل خواهد بود. حالا رندر مدل ردمی K70 فاش شده که طراحی آن را به ما نشان می‌دهد.

این رندرها که توسط یک کاربر به نام zionsanvin در شبکه اجتماعی ایکس منتشر شده‌اند ردمی K70 را در یک رنگ سفید نشان می‌دهند. این گوشی دارای صفحه‌نمایش تخت با بریدگی هول‌پانچ در وسط است که از هر طرف با حاشیه‌های باریک احاطه شده است. به نظر می‌رسد این گوشی دارای طراحی جعبه‌ای خواهد بود و در پنل پشتی آن یک جزیره دوربین مستطیلی‌شکل وجود خواهد داشت که کمی بیرون زده است و سه سنسور دوربین و یک فلاش LED در آن وجود دارند. این طراحی دوربین ما را به یاد پوکو می‌اندازد. دکمه‌های پاور و تنظیم صدا نیز در سمت راست گوشی قرار دارند.

طبق گزارش‌های قبلی، ردمی K70 و K70 پرو به ترتیب از تراشه‌های اسنپدراگون ۸ نسل ۲ و نسل ۳ بهره خواهند برد. گفته می‌شود که هر دو گوشی دارای قاب میانی فلزی برای دوام بیشتر خواهند بود. همچنین منبع تغذیه K70 و K70 پرو به‌ترتیب باتری های ۵۰۰۰ و ۵۱۲۰ میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۱۲۰ وات خواهد بود. سری K70 سیستم عامل اندروید ۱۴ را در کنار رابط کاربری HyperOS اجرا خواهد کرد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید