One UI 5.1.1 و One UI 5 Watch برای دستگاه‌های قدیمی‌تر سامسونگ منتشر شد - تکفارس 
One UI 5.1.1 و One UI 5 Watch برای دستگاه‌های قدیمی‌تر سامسونگ منتشر شد - تکفارس 
One UI 5.1.1 و One UI 5 Watch برای دستگاه‌های قدیمی‌تر سامسونگ منتشر شد - تکفارس 

One UI 5.1.1 و One UI 5 Watch برای دستگاه‌های قدیمی‌تر سامسونگ منتشر شد

افشین نوری
۲۵ مرداد ۱۴۰۲ - 12:51
One UI 5.1.1

سامسونگ پس از عرضه نسخه بتای One UI 5.1.1 در ماه گذشته، حالا شروع به انتشار نسخه رسمی آن به همراه One UI 5 Watch برای مدل‌های قدیمی‌تر گوشی‌های تاشو، تبلت‌ها و ساعت‌های هوشمند خود کرده است. این آپدیت ابتدا برای گلکسی زد فولد ۴ و زد فلیپ ۴ و سپس برای مدل‌های زد فولد ۳، زد فلیپ ۳، زد فولد ۲ و زد فلیپ عرضه خواهد شد.

گوشی‌های تاشو قدیمی سامسونگ قرار است چندین قابلیت زد فولد ۵ و زد فلیپ ۵ را دریافت کنند که از آن جمله می‌توان به نوار ابزار قابل‌تنظیم برای پنل Flex Mode اشاره کرد.

همچنین حالت Multi Window به گوشی‌های تاشو قدیمی سامسونگ می‌آید. این قابلیت به کاربران اجازه خواهد داد تا دو اپلیکیشن را به طور همزمان و بدون ایجاد وقفه در پخش محتوای مدیا اجرا کنند.

از طرفی، قابلیت پاپ‌آپ مخفی که به برای زد فولد ۴، زد فلیپ ۴ و تب S8 عرضه می‌شود به کاربران اجازه می‌دهد تا اپلیکیشن‌ها را باز کرده، طرح‌بندی آن‌ها را تغییر دهند یا بین آن‌ها جابه‌جا شوند.

همچنین قابلیت کشیدن و رها کردن دو دستی به شما اجازه خواهد داد تا چندین فایل را به سرعت انتخاب کرده و آن‌ها را برای ویرایش بکشید. این قابلیت برای تبلت‌ها و گوشی‌های تاشو قدیمی گلکسی ارائه می‌شود.

سری گلکسی واچ ۵ و واچ ۴ نیر قابلیت‌های مرتبط با خواب را دریافت کرده‌اند که گزارش دقیقی از امتیاز خواب شما ارائه خواهند کرد.

کاربران مدل‌های قدیمی‌تر گلکسی واچ همچنین به واچ‌فیس‌های بیشتر و یک قابلیت کنترل دوربین دسترسی خواهند داشت.

منبع: gsmarena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید