موتور جستجوی گوگل مجهز به قابلیت چک کردن گرامر شد - تکفارس 
موتور جستجوی گوگل مجهز به قابلیت چک کردن گرامر شد - تکفارس 
موتور جستجوی گوگل مجهز به قابلیت چک کردن گرامر شد - تکفارس 

موتور جستجوی گوگل مجهز به قابلیت چک کردن گرامر شد

افشین نوری
۱۶ مرداد ۱۴۰۲ - 11:36
گوگل

بعد از معرفی چت‌بات هوش مصنوعی ChatGPT توسط شرکت OpenAI، خیلی از شرکت‌های فناوری به دنبال ادغام این ربات با موتورهای جستجوی خود رفته‌اند و به نظر می‌رسد که آینده جستجوی اینترنتی وابسته به هوش مصنوعی خواهد بود.

گسترش سریع چت بات‌های هوش مصنوعی باعث شده خیلی‌ها به این باور برسند که این چت بات‌ها به‌زودی جایگزین موتورهای جستجو از جمله موتور جستجوی گوگل خواهند شد. حالا سوال اینجاست که آیا ما برای دنیایی بدون این موتور جستجو آماده هستیم؟  

پیشرفت در دنیای وب بیشتر از همه‌ مدیون موتور جستجوی گوگل هستیم و ما از طریق آن می‌توانیم پاسخ اکثر سوالات خود را بیابیم. موتور جستجوی گوگل در طول بیست سال گذشته ما را وارد دنیایی به نام وب جهانی کرده است. البته این موتور رقیبانی نیز داشته است، اما هیچ کدام از آن‌ها نتوانسته‌اند سلطه بلامنازغ این موتور را خدشه‌دار کند‌. با این حال، به نظر می‌رسد که زنگ خطر برای این موتور جستجوی محبوب به صدا درآمده است.

حالا گوگل قابلیت جدیدی برای موتور جستجوی خود ارائه کرده است که می‌تواند به شما کمک کند گرامر خود را در نوار جستجو چک کنید. این قابلیت، بر پایه فناوری هوش مصنوعی ارائه شده است و فعلا فقط از زبان انگلیسی پشتیبانی می‌کند. کاربران با استفاده از این قابلیت می‌توانند ببینند آیا یک عبارت یا جمله به لحاظ گرامری درست نوشته شده یا نه و حتی نحوه اصلاح آن را را مشاهده کنند.

گوگل

کار کردن با این یک قابلیت بسیار آسان است. شما یک جمله یا عبارت را در نوار جستجوی گوگل وارد می‌کنید و به دنبال آن عبارت‌های مثل “grammar check” یا “grammar check” یا “grammar check”را وارد می‌کنید. برخی اوقات حتی نوشتن این عبارت‌ها لازم نیستند، اما استفاده از آنها باعث خواهد شد که قابلیت مذکور ظاهر شود.

اگر عبارت وارد شده درست باشد، گوگل یک علامت سبز نشان می خواهد داد.اما اگرصحیح نباشد گوگل گزینه درست را نشان خواهد داد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید