کارکنان سامسونگ ظاهراً از گلکسی زد فولد ۵ راضی نیستند - تکفارس 
کارکنان سامسونگ ظاهراً از گلکسی زد فولد ۵ راضی نیستند - تکفارس 
کارکنان سامسونگ ظاهراً از گلکسی زد فولد ۵ راضی نیستند - تکفارس 

کارکنان سامسونگ ظاهراً از گلکسی زد فولد ۵ راضی نیستند

افشین نوری
۲۳ خرداد ۱۴۰۲ - 11:24
گلکسی زد فولد ۵

گوشی گلکسی زد فولد ۵ قرار است چند ماه دیگر معرفی شود و به نظر می‌رسد این گوشی ارتقا چندانی نسبت به مدل قبلی خود نخواهد داشت و حتی کارکنان سامسونگ نیز از این بابت راضی نیستند.

گوشی گلکسی زد فولد ۴ هرچند یکی از بهترین گوشی‌های تاشو بازار است، اما اکنون بازیگران زیادی وارد بازار شده‌اند و انتظارات از گوشی‌های تاشو بالاتر رفته است. با این حال، ظاهرا گوشی گلکسی زد فولد ۵ انتظارات را برآورده نخواهد کرد.

به نظر می‌رسد این گوشی از نظر طراحی تقریبا شبیه به فولد ۴ خواهد بود و احتمالا برخلاف شایعات، از یک نمایشگر کاور بزرگتر ۶.۶ اینچی بهره نخواهد برد. این گوشی همچنین ممکن است از همان سیستم دوربین و باتری گلکسی زد فولد ۴ استفاده کند.

آیس یونیورس یک از افشاگران حوزه فناوری فاش کرده است که برخی کارکنان سامسونگ از طراحی گلکسی زد فولد ۵ ناراضی هستند و گفته‌اند که این گوشی حتی ارزش آن را ندارد که گلکسی زد فولد ۴s نامیده شود.

گلکسی زد فولد ۵

برخی شایعات نیز ادعا کرده‌اند که حتی لولای اشک‌قطره‌ای جدید گلکسی زدفولد ۵ باعث کاهش جدی چین‌خوردگی‌های وسط نمایشگر نخواهد شد. البته این گوشی ممکن است در بخش دوربین از سنسورهای جدیدی استفاده کند اما پیکسل‌های آن‌ها احتمالا تفاوتی با فولد ۴ نخواهد داشت. در ضمن، زد فولد ۵ مجهز به تراشه اسنپرداگون ۸ نسل ۲ خواهد بود که ممکن است به افزایش طول عمر باتری آن کمک کند.

گلکسی زد فولد ۵ احتمالا اولین گوشی تاشو سامسونگ با استاندارد مقاومت در برابر گردوغبار خواهد بود و همچنین ممکن است کمی از فولد ۴ سبک‌تر باشد.

عرضه محدود سایر گوشی‌های تاشو باعث شده تا سامسونگ هیچ رقیب جدید در این بخش نداشته باشد، اما گوشی پیکسل فولد گوگل به‌تازگی معرفی شده و احتمالا تبدیل به رقیب جدی گوشی‌های تاشو سامسونگ خواهد شد. این شرکت کره‌ای تائید کرده است که رویداد معرفی گوشی‌های تاشو گلکسی زد فولد ۵ و زد فلیپ ۵ در اواخر ماه جولای (اوایل مردادماه) برگزار خواهد شد. 

منبع: PhoneAr

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید