اپل برخی از ویژگی های آیپد او اس ۱۷ را فاش کرد؛ تماشا کنید - تکفارس 
اپل برخی از ویژگی های آیپد او اس ۱۷ را فاش کرد؛ تماشا کنید - تکفارس 
اپل برخی از ویژگی های آیپد او اس ۱۷ را فاش کرد؛ تماشا کنید - تکفارس 

اپل برخی از ویژگی های آیپد او اس ۱۷ را فاش کرد؛ تماشا کنید

مهدی حلوائی
۱۵ خرداد ۱۴۰۲ - 22:41
آیپد او اس 17

اپل امروز در رویداد WWDC 2023 پیش‌نمایشی از سیستم‌عامل آیپد او اس ۱۷ را به نمایش گذاشت. به‌نظر می‌رسد که این سیستم‌عامل برخی از ویژگی‌های آی او اس ۱۷، مانند قابلیت‌های مربوط به بخش مسیج (Messages)، AirDrop پیشرفته‌تر و تصحیح خودکار بهتر را دریافت خواهد کرد.

آیپد او اس ۱۷ همانند آی او اس امکان شخصی‌سازی بخش لاک اسکرین و استفاده از ویجت‌های تعاملی را ارائه خواهد داد و علاوه بر پشتیبانی از اپلیکیشن Health، قابلیت نمایش Live Activities را نیز خواهد داشت. اپل در آیپد او اس ۱۷ به اپلیکیشن Notes و فایل‌های PDF نیز توجه ویژه‌ای داشته و به گفته‌ی کریگ فدریگی (Craig Federighi)، نایب رئیس بخش مهندسی نرم‌افزار اپل، این سیستم‌عامل به لطف فناوری یادگیری ماشین پیشرفته‌تر خود، امکان ایجاد تغییرات بیشتر روی فایل‌های PDF در اپلیکیشن مذکور را ارائه خواهد داد.

آیپد او اس 17

اپل ماه گذشته اپلیکیشن‌های Final Cut Pro و Logic Pro را برای تبلت‌های آیپد عرضه کرد اما بر اساس آن‌چه امروز در WWDC به نمایش گذاشته شد، آیپد او اس ۱۷ از این نظر کاربران را ناامید خواهد کرد. قابلیت Stage Manager، که گزینه‌های مولتی‌تسکینگ بیشتری را در آیپد فراهم می‌کند، چندان مورد استقبال کاربران قرار نگرفته و باگ‌های زیادی در آن مشاهده شده است. با این وجود، فدریگی وعده داده که این ویژگی در آیپد او اس ۱۷، فرآیند تنظیم سایز و جایگاه صفحه‌‌ها را آسان‌تر از قبل کند.

منبع: The Verge

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید