ردمی ۱۲ با شارژ سریع ۳۳ وات در راه است - تکفارس 
ردمی ۱۲ با شارژ سریع ۳۳ وات در راه است - تکفارس 

ردمی ۱۲ با شارژ سریع ۳۳ وات در راه است

افشین نوری
۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ - 10:01
ردمی ۱۲

شیائومی اخیرا گوشی ردمی ۱۲C را معرفی کرد و حالا به نظر می‌رسد که این شرکت در حال کار روی گوشی ردمی ۱۲ بدون پسوند C است.

تین گوشی به‌تازگی در دیتابیس IMEI و FCC رویت شده است و این به معنای آن است که احتمال عرضه جهانی آن نیز وجود دارد. ردمی ۱۲ یک گوشی ۴G خواهد بود و رابط کاربری MIUI 14 را اجرا خواهد کرد. هنوز مشخص نیست که این رابط کاربری بر پایه اندروید ۱۲ خواهد بود یا اندروید ۱۳.

اطلاعات امروز نشان می‌دهند که ردمی ۱۲ به همراه یک شارژر ۳۳ وات عرضه خواهد شد و تقریبا می‌توان گفت که خود گوشی نیز از این سرعت شارژ پشتیبانی خواهد کرد. همچنین ظرفیت باتری این گوشی احتمالا ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعت خواهد بود.

هنوز جزئیات بیشتری از این گوشی فاش نشده است اما گوشی ردمی ۱۲C احتمالا از نظر مشخصات پایین‌تر از آن خواهد بود. مدل ۱۲C از یک نمایشگر ۶.۷۱ اینچی LCD با وضوح ۷۲۰ در ۱۵۶۰ پیکسل، تراشه هلیو G85 در کنار ۳-۶ گیگابایت رم و ۶۴/۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی، یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، یک دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی و یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی بهره می‌برد.

اخیرا نیز گوشی ردمی نوت ۱۲ پرو ۴G معرفی شده بود. این گوشی از یک نمایشگر ۶.۶۷ اینچی AMOLED با پانچ هول مرکزی بهره می‌برد و تراشه آن اسنپدراگون ۷۳۲G است. دوربین اصلی این گوشی یک سنسور ۱۰۸ مگاپیکسلی است که در داخل یک سیستم دوربین شبیه به ردمی نوت ۱۱ قرار گرفته است.

ردمی نوت ۱۲ پرو ۴G از یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با فناوری شارژ سریع ۶۷ وات بهره می‌برد و سایر قابلیت‌های آن شامل قابلیت ضبط ویدیوهای ۴K، اسپیکرهای استریو با فناوری دالبی اتموس و جک هدفون ۳.۵ میلیمتری می‌شوند. 

لازم به ذکر است که اخیرا ردمی نوت ۱۲ ۵G رکورد‌های قبلی شیائومی را شکسته و در اولین هفته عرضه خود در مجموع ۳۷ میلیون دلار فروخته بود. به گفته‌ی شیائومی، سری ردمی نوت ۱۲ توانسته با مشخصات و قابلیت‌های خوبی که ارائه کرده نظر مشتریان را جلب کند و رکورد بی‌سابقه‌ای را به ثبت برساند.

منبع: Gsmarena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید