این ویدیو نشان می دهد چگونه یک گوشی سامسونگ می تواند تصویر یک دایره سفید را به کره ماه تبدیل می کند - تکفارس 
این ویدیو نشان می دهد چگونه یک گوشی سامسونگ می تواند تصویر یک دایره سفید را به کره ماه تبدیل می کند - تکفارس 

این ویدیو نشان می دهد چگونه یک گوشی سامسونگ می تواند تصویر یک دایره سفید را به کره ماه تبدیل می کند

افشین نوری
۱۲ فروردین ۱۴۰۲ - 08:03
سامسونگ

اخیرا قابلیت عکاسی از ماه گلکسی S23 اولترا با چالش جدی از سوی یک کاربر ردیت مواجه شد و بعد از آن ماجرا، برخی کاربران سعی کردند تا نتایج مشابهی را در تولید تصاویر فیک ماه ایجاد کنند.

حالا یک کاربر تیک تاک ویویدیی منتشر کرده است که نشان می‌دهد یکی از گوشی‌های گلکسی سامسونگ که نام آن ذکر نشده است می‌تواند تصویر یک دایره سفید را با انجام کارهای پردازشی تبدیل به تصویر یک ماه با جزئیات دقیق بکند.

با وجود اینکه نام این گوشی ذکر نشده است اما به نظر می‌رسد که فناوری هوش مصنوعی سامسونگ می‌تواند در همه دستگاه‌های این شرکت به روش مشابهی عمل کند. کاربر تیک تاک در ویدیوی خود نشان می‌هد که چگونه با زوم کردن روی دایره سفید می‌تواند آن را تبدیل به تصویر ماه کرد. البته حالا فاش شده است که این ویدیو کاملا فیک بوده است و بسیاری از کاربران توییتر نیز این موضوع را تائید کرده‌اند.

به نظر می‌رسد گوشی استفاده شده در این ویدیو گلکسی S20 است و شایعه استفاده از گلکسی S23 اولترا صحیح نیست. برخی کاربران گفته‌اند که بعد از دیدن این ویدیو سعی کردند همین روش کاربر تیک تاک را روی گوشی خود اجرا کنند اما هیچ نتیجه‌ای نگرفتند. به نظر می‌رسد کاربر تیک تاک، ویدیو را از وسط تقطیع کرده است تا اینگونه القا کند گوشی سامسونگ دایره سفیدرنگ را به ماه تبدیل کرده است.

در هر حال، این روزها ویدیوهای فیک زیادی در فضای مجازی منتشر می‌شود که تشخیص واقعی بودن آن‌ها بسیار سخت است.

منبع: Wccftech

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید