نحوه دور زدن محدودیت کلمه ChatGPT - تکفارس 
نحوه دور زدن محدودیت کلمه ChatGPT - تکفارس 
نحوه دور زدن محدودیت کلمه ChatGPT - تکفارس 

نحوه دور زدن محدودیت کلمه ChatGPT

مهدی حلوائی
۲۷ اسفند ۱۴۰۱ - 12:14
ChatGPT

کاربران ChatGPT از این چت بات هوش مصنوعی برای اهداف مختلفی مانند نوشتن مقاله استفاده می‌کنند اما یکی از مشکلات این چت بات، محدودیت کلمات و کاراکترهای محتوای تولیدی آن است. با این وجود، خوشبختانه راه حلی برای حذف این محدودیت وجود دارد.

متون تولیدشده توسط ChatGPT معمولاً به ۵۰۰ کلمه یا ۴۰۰۰ کاراکتر محدود می‌شوند اما شما می‌توانید با ارسال دستور ساده‌ای مانند ادامه بده، این مشکل را حل کنید. برای مثال زمانی که از این چت بات بخواهید تا یک مقاله‌ی ۱۰۰۰ کلمه‌ای بنویسد، ChatGPT تنها نیمی از این مقاله را برای شما به نمایش می‌گذارد اما با تایپ عبارتی مانند ادامه بده، باقی مقاله نیز به شما نشان داده می‌شود.

بینگ ChatGPT

روش دیگر برای انجام این کار، مشخص کردن محدودیت کلمه است. برای مثال شما می‌توانید ابتدا دستور ۵۰۰ کلمه‌ی ابتدایی یک مقاله‌ی ۱۰۰۰ کلمه‌ای را بنویس را برای چت بات ارسال کرده و سپس با تایپ دستور ادامه بده به باقی متن دسترسی داشته باشید.

بسیاری از محدودیت‌های ChatGPT مربوط به مدل زبانی GPT-3.5 آن است. این مدل زبانی مبنای چت بات ChatGPT می‌باشد اما با این وجود، OpenAI چند روز پیش مدل زبانی جدید GPT-4 را معرفی کرد که ظاهراً توانایی پردازش ۲۵۰۰۰ کلمه را دارد. در حال حاضر تنها کاربران ChatGPT پلاس به این مدل زبانی دسترسی دارند و نسخه‌ی رایگان این چت بات کماکان از GPT-3.5 استفاده می‌کند. با این وجود، چت بات بینگ مایکروسافت نیز بر پایه‌ی مدل GPT-4 نوشته شده و کاملاً رایگان است.

منبع: DigitalTrends

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید