این گوشی به مدت ۷ سال آپدیت‌های نرم‌افزاری را دریافت کرده است - تکفارس 
این گوشی به مدت ۷ سال آپدیت‌های نرم‌افزاری را دریافت کرده است - تکفارس 

این گوشی به مدت ۷ سال آپدیت‌های نرم‌افزاری را دریافت کرده است

افشین نوری
۱۷ اسفند ۱۴۰۱ - 09:45
Fairphone

دریافت آپدیت‌های نرم‌افزاری یکی از موضوعات مهم برای کاربران است و حالا یک گوشی ناآشنا به نام Fairphone 2 به مدت ۷ سال آپدیت‌های نرم‌افزاری را دریافت کرده است.

این گوشی آخرین آپدیت خود دریافت کرده است و اولین سیستم‌عامل آن اندروید ۵ Lollipop بود.  این گوشی حالا اندروید ۱۰ را دریافت کرده است.

در حالیکه سامسونگ در بین سایر شرکت‌های سازنده گوشی هوشمند بیشترین آپدیت‌ها را ارائه می‌کند و تا ۵ سال آپدیت امنیتی برای گوشی‌های خود منتشر می‌کند اما حالا می‌بینیم که یک گوشی ناشناخته توانسته رکورد این بخش را بشکند. 

شرکت Fairphone امروز آخرین به‌روزرسانی گوشی Fairphone 2 را که در سال ۲۰۱۵ آن را معرفی کرد عرضه کرده است. این گوشی تاکنون ۴۳ آپدیت دریافت کرده است.

البته اندروید ۱۰ یک سیستم عامل قدیمی است و ما شاهد عرضه اندروید ۱۳ برای گوشی‌ها هستیم. با این حال، Fairphone 2 توانسته به‌طور منظم و متوالی آپدیت‌های خود را دریافت کند. شرکت Fairphone گفته است که بعد از ماه می ۲۰۲۳ با احتیاط از این گوشی استفاده کنید.

این شرکت در ابتدا قرار بود ۳ تا ۵ سال آپدیت نرم‌افزاری برای گوشی خود ارایه کند اما آن را چند سال دیگر تمدید کرد. آخرین گوشی‌ای که این شرکت معرفی  کرده است Fairphone 4 نام دارد که در سال ۲۰۲۱ رونمایی شد.

منبع: AndroidAuthority

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید