ایلان ماسک به کارکنان اخراج شده توییتر سهام با ارزش می دهد - تکفارس 
ایلان ماسک به کارکنان اخراج شده توییتر سهام با ارزش می دهد - تکفارس 

ایلان ماسک به کارکنان اخراج شده توییتر سهام با ارزش می دهد

افشین نوری
۹ اسفند ۱۴۰۱ - 08:50
ایلان ماسک توییتر

ایلان ماسک اخیرا تعداد بسیار زیادی از کارمندان توییتر را اخراج کرده است و حالا او گفته است که کارکنان اخراج شده به‌زودی سهام دریافت خواهند کرد. 

به گفته ماسک، این سهام قرار است از تاریخ ۲۴ مارس به افراد مذکور تعلق بگیرد و جزو سهام‌های برتر با عملکرد عالی در بازار سهام خواهند بود. این سهام‌ها در واقع به عنوان جایزه به کارکنان اخراج شده داده خواهد شد. 

کارکنان اخراج شده توییتر نسبت به وضعیت فعلی خود بسیار شاکی هستند و انتظار دارند که این شرکت از آن حمایت مالی بکند. ماسک هنوز توضیحی درباره نوع سهام مدکور نداده است اما این سهام ممکن است بخشی از سهام شرکت اسپیس ایکس باشد. 

ماسک بعد از خرید توییتر اعلام کرد که به‌خاطر کاهش هزینه‌های این شرکت، نیمی از کارکنان آن را اخراج خواهد کرد. او معتقد بود که توییتر نیروهای زیادی استخدام کرده است که بهره‌وری این شرکت را پایین آورده‌اند. 

زمانیکه ماسک توییتر را خرید، این شرکت ۷۰۰۰ نفر کارمند داشت اما حالا به نظر می‌رسد که ۳۵۰۰ نفر در این شرکت مشغول به کار هستند. ماسک قصد دارد که روش کسب درامد توییتر را تغییر دهد و به همین خاطر مجبور است که تغییراتی در ساختار این شرکت ایجاد کند.

ماسک از زمانیکه توییتر را خریده است، شرایط کاری را در این شرکت سخت‌تر کرده است و کارکنان باید به‌طور جدی در محل کار خود حضور داشته باشند. 

در هر حال باید منتظر بمانیم و بیینیم که ماسک چه سهامی را برای کارکنان اخراج شده توییتر در نظر گرفته است.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید