سامسونگ رسماً تایید کرد رویداد آنپکد در تاریخ ۱ فوریه ۲۰۲۳ برگزار خواهد شد - تکفارس 
سامسونگ رسماً تایید کرد رویداد آنپکد در تاریخ ۱ فوریه ۲۰۲۳ برگزار خواهد شد - تکفارس 

سامسونگ رسماً تایید کرد رویداد آنپکد در تاریخ ۱ فوریه ۲۰۲۳ برگزار خواهد شد

افشین نوری
۲۱ دی ۱۴۰۱ - 11:52
گلکسی آنپکد 2023

سرانجام بعد از شایعات فراوان، سامسونگ رسما تایید کرد که رویداد آنپکد این شرکت در تاریخ ۱ فوریه ۲۰۲۳ در شهر سان فرانسیسکو آمریکا برگزار خواهد شد.

هفته گذشته، این خبر به‌طور غیررسمی منتشر شده بود و حالا سامسونگ رسما آن را تائید کرده و گفته است که مراسم برگزاری رویداد آنپکد را به‌طور زنده از کانال یوتیوب خود پخش خواهد کرد. قرار است در این رویداد از سری گلکسی S23 رونمایی شود و به نظر می‌رسد امسال تمرکز سامسونگ روی دوربین این سری خواهد بود. 

تاکنون شایعات زیادی درباره سری گلکسی S23 فاش شده است و گفته می‌شود مدل‌های گلکسی S23 و S23 پلاس از سیستم دوربین سه‌گانه شامل یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، یک دوربین فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی و یک دوربین تله‌فوتو ۱۰ مگاپیکسلی بهره ببرند و گوشی گلکسی S23. اولترا مجهز به دوربین اصلی ۲۰۰ مگاپیکسلی، دوربین فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی، دوربین تله‌فوتو ۱۰ مگاپیکسلی و دوربین پریسکوپ ۱۰ مگاپیکسلی باشد. 

اما طبق تیزرهای تبلیغاتی که از این گوشی‌ها منتشر شده به نظر می‌رسد که سامسونگ قابلیت‌های عکاسی در شب آن‌ها را بهبود خواهد بخشید و حتی گفته می‌شود که سامسونگ قصد دارد با همکاری شبکه‌های اجتماعی معروف مثل تیک تاک، اینستاگرام و فیس بوک  امکان ثبت تصاویر باکیفیت را در این اپلیکیشن‌ها فراهم کند. 

انتظار می‌رود هر سه مدل گلکسی S23 مجهز به تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۲ باشند، اما بقیه مشخصات آن تفاوت چندانی با مدل‌های سال قبل نداشته باشد. حالا باید منتظر بمانیم و ببینیم‌که سامسونگ در نهایت این گوشی‌ها را با چه طراحی و مشخصاتی معرفی می‌کند. 

منبع: Gizmochina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید