شایعه: گلکسی S22 FE آخرین مدل FE سامسونگ خواهد بود - تکفارس 
شایعه: گلکسی S22 FE آخرین مدل FE سامسونگ خواهد بود - تکفارس 

شایعه: گلکسی S22 FE آخرین مدل FE سامسونگ خواهد بود

افشین نوری
۹ دی ۱۴۰۱ - 13:18
گلکسی S22 FE

اخیرا گزارش‌هایی وجود داشت مبنی بر اینکه گوشی گلکسی S22 FE در سال ۲۰۲۳ معرفی خواهد شد اما حالا به نظر می‌رسد این گوشی آخرین مدل FE خواهد بود. 

طبق اطلاعاتی که هفته پیش منتشر شد مشخص شد که گلکسی S22 FE درنهایت قرار است که توسط سامسونگ معرفی شود و این شرکت هم‌اکنون در حال توسعه آن است. با این حال، طبق گزارشی که امروز منتشر شده این گوشی احتمالا آخر مدل FE سامسونگ خواهد بود. 

به این ترتیب، گوشی گلکسی S23 FE هرگز معرفی نخواهد شد و این موضوع با توجه به اینکه سامسونگ قصد بازنگری در برخی مدل‌های خود را دارد منطقی به نظر می‌رسد. همانطور که می‌دانید مدل‌های FE معمولا ۹ ماه بعد از معرفی سری جدید گلکسی S معرفی می‌شوند تا اختلاف قیمتی آن زیاد نشود. 

البته برخی مشتریان ترجیح می‌دهند که مثلا به جای گلکسی S21 FE همان مدل S21 را بخرند اما له هر حال سلیقه‌ها فرق می‌کند و برخی نیر ترجیح می‌دهد که مدل FE را به خاطر نزدیک بودن به زمان معرفی نسل بعدی سری گلکسی S بخرند. 

البته اطلاعات امروز فعلا در حد شایعه است و سامسونگ هنوز خبر کنسل شدن معرفی گلکسی S23 FE را تایید نکرده است. بد نیست بدانید که این شرکت دو سال پیش قصد داشت مدل گلکسی S21 FE را معرفی نکند اما در نهایت آن را معرفی کرد و شاید گلکسی S23 FE را هم معرفی نماید. در هر حال باید منتظر بمانیم و ببینیم.

منبع: Notebookcheck

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید