رنگ اصلی گوشی های سری گلکسی S23 مشخص شد - تکفارس 
رنگ اصلی گوشی های سری گلکسی S23 مشخص شد - تکفارس 

رنگ اصلی گوشی های سری گلکسی S23 مشخص شد

مهدی حلوائی
۳ دی ۱۴۰۱ - 10:49
گلکسی S23

قرار است که سامسونگ در تاریخ ۱ فوریه (۱۲ بهمن) گوشی‌های سری گلکسی S23 را معرفی کند و در حال حاضر بسیاری از جزئیات مربوط به این گوشی‌ها به بیرون درز پیدا کرده است. حالا امروز نیز رنگ اصلی هر سه نسخه‌ی پایه، پلاس و اولترای گلکسی S23 مشخص شده است.

مطالب مرتبط:

منظور از رنگ اصلی، رنگیست که گوشی‌ها با آن در تبلیغات نمایش داده می‌شوند. سامسونگ هر سال رنگ متفاوتی را به عنوان رنگ اصلی برای گوشی‌های خود انتخاب می‌کند و ظاهراً امسال رنگ اصلی گلکسی S23، طلایی روشن/طلایی صورتی است. همچنین رنگ اصلی نسخه‌های پلاس و اولترای گلکسی S23 نیز به ترتیب صورتی و سبز می‌باشد.

با توجه به اطلاعات افشاشده‌ی امروز، انتظار می‌رود که سری گلکسی S23 با رنگ‌های یادشده در تبلیغات به نمایش گذاشته شوند. البته سامسونگ این گوشی‌ها را در رنگ‌های دیگر نیز به بازار عرضه خواهد کرد. خوشبختانه تا تاریخ معرفی سری گلکسی S23 زمان زیادی باقی نمانده و به زودی شاهد رونمایی از این گوشی‌ها خواهیم بود.

بر اساس گزارش‌های قبلی، سری گلکسی S23 از تراشه‌ی اسنپدراگون ۸ نسل ۲، حسگر اثر انگشت اولتراسونیک، ۱۲/۸ گیگابایت رم، ۵۱۲/۲۵۶/۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی و محافظ نمایشگر گوریلا گلس ویکتوس پلاس بهره برده و همانند آیفون ۱۴ از اتصال ماهواره‌ای برای ارسال پیام در شرایط ضروری پشتیبانی می‌کند.

منبع: GSMArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید