نسخه وب اینستاگرام برای سازگاری با نمایشگرهای بزرگ به‌روزرسانی شد - تکفارس 
نسخه وب اینستاگرام برای سازگاری با نمایشگرهای بزرگ به‌روزرسانی شد - تکفارس 

نسخه وب اینستاگرام برای سازگاری با نمایشگرهای بزرگ به‌روزرسانی شد

افشین نوری
۱۸ آبان ۱۴۰۱ - 20:21
اینستاگرام

اینستاگرام قصد دارد تغییراتی در نسخه وب دسکتاپی خود ایجاد کند و حالا یک رابط کاربری جدید برای آن ارائه کرده است که از مزیت نمایشگرهای بزرگ به جای نسخه بزرگتر اپلیکیشن موبایلی‌ آن بهره می‌برد. 

اینستاگرام این تغییر را در کنار قابلیت دیگری به نام ‌زمانبندی پست ارائه کرده است که امکان تعیین تاریخ و ساعت انتشار پست‌ها را تا ۷۵ روز آینده به کاربران خواهد داد. آدام موسری رئیس اینستاگرام در همین رابطه گفته است:

ما می‌دانیم که کاربران زیادی از نسخه وب اینستاگرام استفاده می‌کنند،به همین خاطر ما می‌خواهیم مطمئن شویم که کاربران‌مان بهترین تجربه بصری را در این نسخه خواهند داشت. حالا کاربران می‌توانند از مزیت‌های اینستاگرام در نمایشگرهای بزرگتر بهره ببرند.

در آپدیت جدید نسخه وب اینستاگرام، منوهای نوتیفیکیشن، اکسپلور، سرچ، هوم و پیام‌ها به لبه کناری صفحه منتقل شده‌اند و استوری‌ها در بالا هستند و پروفایل و پیشنهادها به سمت راست انتقال یافته‌اند.

با این تغییرات، کاربران راحت‌تر خواهند توانست از نسخه وب اینستاگرام استفاده کنند ولی با وجود این هنوز خبری از نسخه آیپد اینستاگرام نیست و باید منتظر بمانیم و ببینیم این نسخه سرانجام چه زمانی ارائه می‌شود. 

منبع: Engadget

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید