اینستاگرام قابلیت Post scheduler را برای برنامه ریزی زمان انتشار پست ها عرضه کرد - تکفارس 
اینستاگرام قابلیت Post scheduler را برای برنامه ریزی زمان انتشار پست ها عرضه کرد - تکفارس 

اینستاگرام قابلیت Post scheduler را برای برنامه ریزی زمان انتشار پست ها عرضه کرد

افشین نوری
۱۸ آبان ۱۴۰۱ - 08:51
instagram

اینستاگرام قابلیت جدیدی به نام برنامه‌ریز پست (Post scheduler) ارائه کرده است که به کاربران اجازه خپاهد تا بدون نیاز به Creator Studio متا یا سایر سرویس‌های دیگر اقدام به برنامه‌ریزی زمان انتشار پست‌های خود بکنند‌.

این قابلیت به خالقان محتوا و کسب‌وکارها انعطاف بیشتری خواهد داد تا بتوانند عکس‌ها و ریلزهای خود براساس برنامه قبلی منتشر کنند. اینستاگرام هفته‌هاست که در حال تست این قابلیت است و تاکنون فقط عده محدودی به آن دسترسی داشتند‌.

برای دسترسی به این قابلیت، شما می‌توانید بعد از ایجاد یک پست و قبل از انتشار آن به بخش تنظیمات پیشرفته یا همان Advanced Settings بروید و از آنجا‌ گزینه Schedule this post را انتخاب کنید. سپس یک تاریخ و ساعت برای انتشار آن مشخص نمائید. شما سپس باید به پست ایجادشده خود برگردید و روی Schedule کلیک کنید. 

این نوع پست‌ها که هنوز منتشر نشده‌اند اما برنامه‌ریزی شده‌اند، در قسمت Scheduled Content در منوی همبرگری قابل مشاهده هستند. بنابراین با این قابلیت، شما دیگر نیازی به سرویس‌های شخص‌ثالث برای مدیریت پست‌های خود در اینستاگرام‌ نخواهید داشت. 

این قابلیت به تدریج در حال عرضه شدن است و ممکن است کمی طول بکشد. اینستاگرام یک قابلیت جدید Achievements را نیز برای خالقان محتوا عرضه کرده است که باعث بهبود کارهای آن‌ها خواهد شد.

منبع: Engsdget

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید