گوشی سامسونگ گلکسی A04e معرفی شد - تکفارس 
گوشی سامسونگ گلکسی A04e معرفی شد - تکفارس 

گوشی سامسونگ گلکسی A04e معرفی شد

افشین نوری
۳۰ مهر ۱۴۰۱ - 13:04
گلکسی A04e

در حالیکه همه ما منتظر معرفی سری گلکسی S23 از سوی سامسونگ هستیم، این شرکت کره‌ای گوشی جدیدی به نام گلکسی A04e معرفی کرده است. مشخصات این گوشی به صورت زیر است.

گلکسی A04e از یک نمایشگر ۶.۵ اینچی PLS LCD با رزولوشن +HD بهره می‌برد و مجهز به یک دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی است. از طرفی، سیستم دوربین دوگانه پشت این گوشی شامل یک دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی و یک دوربین عمق‌سنج ۲ مگاپیکسلی می‌شود.

سامسونگ متاسفانه نام پردازنده گلکسی A04e را اعلام نکرده است اما حدس ما این است که این تراشه ۸ هسته‌ای همان هلیو G35 مدیاتک باشد که قبلا شایعاتی درباره آن وجود داشت. این گوشی همچنین مجهز به ۳/۴ گیگابایت رم و ۳۲/۶۴/۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی است و شما قادر به افزایش حافظه آن نیز خواهید بود.   شوند. 

گلکسی A04e به‌همراه اندروید ۱۲ و رابط کاربری One UI Core 4.1 عرضه شده است و از شبکه LTE و وای‌فای ۲.۴ گیگاهرتز پشتیبانی می‌کند. همچنین باتری این گوشی ظرفیتی برابر ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعت دارد و وزن آن فقط ۱۸۸ گرم است. 

گلکسی A04e مشخصات پایین‌تری نسبت به گلکسی A04 و A04s دارد و در سه رنگ مشکی، آبی و مسی عرضه شده است. سامسونگ قیمت و زمان عرضه این گوشی را اعلام نکرده است ولی احتمالا در همان محدود قیمتی دو مدل دیگر و شاید کمتر از آن‌ها خواهد بود.

منبع: Gsmarena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید