فاش شد: سری شیائومی ۱۳ سرعت شارژ پایین تری خواهد داشت - تکفارس 
فاش شد: سری شیائومی ۱۳ سرعت شارژ پایین تری خواهد داشت - تکفارس 

فاش شد: سری شیائومی ۱۳ سرعت شارژ پایین تری خواهد داشت

افشین نوری
۲۶ مهر ۱۴۰۱ - 08:38
فاش شد: سری شیائومی ۱۳ سرعت شارژ پایین تری خواهد داشت - تکفارس 

شیائومی قصد دارد ظرف چندماه آینده از سری شیائومی ۱۳ رونمایی کند و به‌تازگی هر دو مدل استاندارد و پرو این سری موفق به کسب تاییدیه ۳C شده‌اند‌. دریافت این تاییدیه نشان می‌دهد که سری شیائومی ۱۳ به‌زودی معرفی خواهد شد.  

حالا شایعاتی درباره سرعت شارژ این گوشی‌ها وجود دارد و گفته می‌شود شیائومی ۱۳  سرعت شارژ پایین‌تری نسبت به شیائومی ۱۲ خواهد داشت. طبق این شایعات، مدل استاندارد شیائومی ۱۳ از سرعت شارژ سیمی ۶۷ وات پشتیبانی خواهد کرد و باید بگوییم که تاییدیه ۳C نیز به این موضوع با ذکر عبارت MDY-12-EF اشاره کرده بود. این عبارت ظاهرا اشاره به نسخه محلی شارژر ۶۷ واتی شیائومی برای دستکاه‌های موبایلی USB-C دارد. 

مطالب مرتبط:

به نظر می‌رسد این اتفاق در مورد شیائومی ۱۳ پرو نیز اتفاق خواهد افتاد و این گوشی با شارژر ۶۷ واتی عرضه خواهد شد. این در حالیست که شیائومی سری شیائومی ۱۲ را با یک شارژر ۱۲۰ واتی عرضه کرده بود. خبر بدتر اینکه ظاهرا سری ردمی K60 نیز از همان آداپتور سری شیائومی ۱۳ بهره خواهد برد. 

با این حال، گفته می‌شود که شیائومی تغییرات زیادی در طراحی سری بعدی خود ایجاد خواهد کرد و آن‌ها را با یک سیستم دوربین متفاوت ارائه خواهد کرد. از طرف دیگر، سری شیائومی ۱۳ مجهز به تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۲ خواهد بود. 

البته اگر سری شیائومی ۱۳ با همان شارژر ۶۷ ولت عرضه شود باز هم بالاتر از سری پیکسل ۷ گوگل قرار خواهند داشت. ضمن اینکه این سری از فناوری شارژ بی‌سیم ۵۰ وات نیز پشتیبانی خواهد کرد. 

در هر حال، باید منتظر بمانیم و ببینیم شیایومی سری بعدی خود را با چه مشخصاتی معرفی می‌کند.

منبع:  Notebookcheck

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید