پوستر گوشی های شیائومی ۱۳ و ۱۳ پرو فاش شد - تکفارس 
پوستر گوشی های شیائومی ۱۳ و ۱۳ پرو فاش شد - تکفارس 

پوستر گوشی های شیائومی ۱۳ و ۱۳ پرو فاش شد

افشین نوری
۲۹ شهریور ۱۴۰۱ - 09:49
شیائومی ۱۳

چند روز پیش، تصویری از نمونه اولیه گوشی شیائومی ۱۳ پرو فاش شد که طراحی نمایشگر آن را به نشان می‌داد حال پوستر گوشی‌های شیائومی ۱۳ و ۱۳ پرو منتشر شده است که طراحی پشت آن‌ها را نشان می‌دهد‌.

البته این پوستر یک پوستر رسمی نیست و با قطعیت نمی‌توان گفت که طراحی نهایی گوشی‌های سری شیائومی ۱۳ همانگونه خواهد بود. اما همانطور که در تصویر می‌بینید شیائومی ۱۳ پرو دارای لبه‌های انحنادار است، در حالیکه  شیائومی ۱۳دارای لبه‌‌های تخت می‌باشد. در لبه سمت راست هر دو گوشی می‌توان دکمه تنظیم ولوم و دکمه پاور را مشاهده کرد. 

شیائومی ۱۳

سیستم دوربین پشت این گوشی به شکل مستطیلی است که شامل یک دوربین اصلی بزرگ، دو دوربین ثانویه و یک فلاش LED می‌شود. دوربین اصلی این گوشی‌ها احتمالا از یک سنسور ۱ اینچی استفاده خو‌اهد کرد. 

طبق شایعات، گوشی شیائومی ۱۳ مجهز به نمایشگر ۶.۳۶ اینچی OLED با رزولوشن ۱.۵K و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز خواهد بود در حالیکه شیائومی ۱۳ پرو از یک نمایشگر ۶.۷ اینچی OLED با رزولوشن ۲K و نرخ ۱۲۰ هرتز بهره خواهد برد. 

انتظار می‌رود دوربین اصلی این گوشی‌ها از نوع ۵۰ مگاپیکسلی باشد و پردازش آن‌ها را تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۲ بر عهده داشته باشد. همچنین گفته می‌شود این گوشی‌ها از شارژ سریع ۱۰۰ وات و شارژ بی‌سیم ۵۰ وات پشتیبانی خواهند کرد.

منبع: Gizmochina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.