مشخصات تبلت پیکسل گوگل فاش شد - تکفارس 
مشخصات تبلت پیکسل گوگل فاش شد - تکفارس 

مشخصات تبلت پیکسل گوگل فاش شد

افشین نوری
۲ مهر ۱۴۰۱ - 10:17
پیکسل تبلت

گوگل قرار است چند هفته دیگر از سری پیکسل ۷ در کنار چند محصول دیگر رونمایی کند. یکی از این محصولات احتمالا تبلت پیکسل خواهد بود که مشخصات آن امروز فاش شده است.

طبق اطلاعات امروز، ظاهرا گوگل قطعات تبلت پیکسل را برای مونتاژ به هند فرستاده است و مراحل تولید آن به‌تدریج در حال شروع شدن است. این تبلت مجهز به یک نمایشگر ۱۰.۹۵ اینچی لمسی و یک قلم استایلوس خواهد بود و از اتصال وای فای ۶ پشتیبانی خواهد کرد. این تبلت همچنین در دو نسخه ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی عرضه خواهد شد. البته هنوز مشخص نیست که قلم استایلوس این تبلت در داخل جعبه ارائه خواهد شد یا نه.

طبق شابعات، تبلت پیکسل گوگل اولین تبلت دنیا با نسخه ۶۴ بیتی اندروید ۱۳ خواهد بود و همچنبن دو دوربین در پنل پشت آن وجود خواهد داشت. البته این تبلت فاقد سنسورهای محاورتی و بارومتر خواهد بود و از GPS پشتیبانی نخواهد کرد.

این تبلت ظاهرا مجهز به تراشه تنسور گوگل خواهد بود و برخلاف گوشی‌های پیکسل ۷ و ۷ پرو از جدیدترین تراشه گوگل یعنی تنسور ۲ بهره نخواهد برد. 

در هر حال باید منتظر بمانیم و ببینیم گوگل این تبلت را در نهایت با چه مشخصاتی معرفی می‌کند. نظر شما درباره این مشخصات این تبلت چیست؟

منبع: Gsmarena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید