گوگل نسخه پرو تبلت پیکسل را در دست ساخت دارد - تکفارس 
گوگل نسخه پرو تبلت پیکسل را در دست ساخت دارد - تکفارس 

گوگل نسخه پرو تبلت پیکسل را در دست ساخت دارد

مهدی حلوائی
۱۸ شهریور ۱۴۰۱ - 17:37
تبلت گوگل پیکسل

گوگل در جریان رویداد I/O 2022 جزئیات اندکی از اولین تبلت خود را به اشتراک گذاشت اما به‌نظر می‌رسد که این تنها تبلتی نیست که غول فناوری آمریکایی در دست ساخت دارد چرا که وب‌سایت ۹to5Google امروز به اطلاعاتی از نسخه‌ی پرو تبلت گوگل پیکسل دست پیدا کرده است.

بر اساس گزارش ۹to5Google، کد منبع نسخه‌ی QPR1 اندروید ۱۳ به محصولی با نام رمز Tangorpro اشاره داشته است. در حال حاضر می‌دانیم که نسخه‌ی پایه‌ی تبلت گوگل با نام رمز Tangor شناخته می‌شود و از این رو به احتمال زیاد Tangorpro نیز نام رمز نسخه‌ی پرو این تبلت می‌باشد.

تبلت گوگل پیکسل

۹to5Google همچنین اعلام کرده است که گوگل در برخی مواقع از نام T6 برای اشاره به تبلت پیکسل استفاده می‌کند و حالا نام T6pro نیز در کد منبع اندروید ۱۳ مشاهده شده است که احتمالاً به تبلت پیکسل پرو اشاره دارد. در حال حاضر هنوز مشخصات این تبلت در دسترس نیست اما با توجه به استفاده‌ی آن از نام پرو، احتمالاً این محصول از سخت‌افزار قدرتمندتری نسبت به نسخه‌ی پایه بهره می‌برد.

پیش‌بینی می‌شود که نسخه‌ی پرو تبلت گوگل به دوربین بهتر و نمایشگر بزرگ‌تری نسبت به نسخه‌ی پایه مجهز می‌شود و در واقع نسخه‌ی پایه در بازار تبلت‌های اقتصادی عرضه خواهد شد. انتظار می‌رود که گوگل این تبلت‌ها در رویداد ماه اکتبر (مهرماه) خود معرفی کند.

منبع: PhoneArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید