گوشی پیکسل فولد گوگل احتمالاً به یک دوربین پیشرفته مجهز خواهد شد - تکفارس 
گوشی پیکسل فولد گوگل احتمالاً به یک دوربین پیشرفته مجهز خواهد شد - تکفارس 

گوشی پیکسل فولد گوگل احتمالاً به یک دوربین پیشرفته مجهز خواهد شد

افشین نوری
۲۰ شهریور ۱۴۰۱ - 22:07
گوگل پیکسل فولد

گوگل قصد دارد از یک گوشی تاشو به نام پیکسل فولد رونمایی کند. گفته می‌شود این‌ گوشی با اسم رمز Pipit در حال توسعه است اما حالا یک افشاگر مطرح فاش کرده است که این گوشی تحت نام رمزی Felix در حال توسعه است و احتمالا بهار سال آینده معرفی خواهد شد.

تاکنون شایعات زیادی درباره گوشی تاشو گوگل که پیکسل فولد یا پیکسل نوت‌پد نام خواهد داشت وجود داشته است. این گوشی ظاهرا ابتدا با نام رمزی Passport در حال توسعه بود، اما بعدا با نام رمزی Pipit توسعه یافته است.

حالا یک افشاگر به نام Kuba Wojciechowski گفته است که گوگل دستگاه Pipit را با یک دستگاه دیگر با نام رمزی Felix جایگزین کرده است و این شرکت ظاهرا تغییراتی در برنامه‌های خود داده است. ‌

پیکسل فولد

این افشاگر گفته است که دستگاه Felix دارای پنج دوربین خواهد بود که دو تای آن‌ها دوربین سلفی خواهند بود. ظاهرا یکی از این دوربین‌های سلفی، داخلی و دیگری بیرونی خواهد بود و سنسور آن‌ها به‌ترتیب از نوع IMX355 سونی و ISOCELL 3J1 سامسونگ خواهد بود. طبق اطلاعات امروز، دوربین اصلی و فوق عریض پیکسل فولد به‌ترتیب از نوع IMX787 سونی با رزولوشن ۶۴ مگاپیکسل و IMX386 سونی با رزولوشن ۱۲ مگاپیکسل خواهد بود. همچنین گفته می‌شود تراشه این گوشی نسل دوم تنسور گوگل خواهد بود.

در هر حال باید منتظر بمانیم و ببینیم گوگل این گوشی تاشو را با چه مشخصاتی معرفی می‌کند. 
منبع: Notebookcheck

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید