موتورولا احتمالاً اولین گوشی مجهز به اسنپدراگون ۸ نسل ۲ را به بازار عرضه می کند - تکفارس 
موتورولا احتمالاً اولین گوشی مجهز به اسنپدراگون ۸ نسل ۲ را به بازار عرضه می کند - تکفارس 

موتورولا احتمالاً اولین گوشی مجهز به اسنپدراگون ۸ نسل ۲ را به بازار عرضه می کند

مهدی حلوائی
۹ شهریور ۱۴۰۱ - 15:26
موتورولا

بر اساس گزارش Digital Chat Station، افشاگر مشهور، موتورولا جزو اولین شرکت‌هایی خواهد بود که در یکی از گوشی‌های خود از تراشه‌ی اسنپدراگون ۸ نسل ۲ استفاده می‌کند. همچنین وب‌سایت TechDroider نیز اعلام کرده است که این گوشی در اواسط ماه نوامبر به بازار عرضه خواهد شد.

گفته می‌شود که شیائومی نیز قصد دارد تا زودتر از سایر شرکت‌ها اولین گوشی مجهز به اسنپدراگون ۸ نسل ۲ را روانه‌ی بازار کند اما احتمالاً سامسونگ این کار را زودتر از سایر رقبای خود انجام خواهد داد چرا که شرکت کوالکام به دنبال فروش بیشترین تعداد تراشه‌ در کمترین زمان ممکن است و در حال حاضر سامسونگ تنها شرکتی است که امکان عرضه‌ی میلیون‌ها گوشی در یک بازه‌ی زمانی سه‌ماهه را دارد.

سامسونگ اخیراً بر سر استفاده از تراشه‌‌ی اسنپدراگون ۸ نسل ۲ در گوشی‌های سری گلکسی S23 با کوالکام به توافق رسیده و از آن‌جایی که این شرکت به بازار کشورهای مختلف دسترسی دارد، احتمالاً کوالکام تراشه‌های بیشتری را در اختیار آن قرار می‌دهد. از این رو حتی اگر شیائومی و موتورولا گوشی‌های جدید خود را زودتر از سامسونگ معرفی کنند، باز هم ممکن است که غول فناوری کره‌ای پرچمداران نسل بعدی خود را زودتر به بازار عرضه کند.

منبع: Wccftech

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید