سامسونگ به‌زودی از مواد بازیافتی در تعمیر گوشی های خود استفاده می کند - تکفارس 
سامسونگ به‌زودی از مواد بازیافتی در تعمیر گوشی های خود استفاده می کند - تکفارس 

سامسونگ به‌زودی از مواد بازیافتی در تعمیر گوشی های خود استفاده می کند

افشین نوری
۲۳ فروردین ۱۴۰۱ - 19:43
شارژر سامسونگ

سامسونگ یکی از شرکت‌هایی است که ایده‌ی سیاست سبز را در تولید محصولاتش دنبال می‌‌کند تا بتواند دستگاه‌های دوستدار محیط زیست تولید بکند.

اقدامات سامونگ شامل کاهش انتشار گازهای گلخانه‌ای، استفاده از انرژی‌های تجدیدپذیر و همچنین استفاده از مواد قابل‌بازیافت می‌شوند. حالا این شرکت قصد دارد در تعمیر گوشی‌های خود نیز از مواد قابل‌بازیافت استفاده کند.

در همین راستا، سامسونگ تا پایان امسال برنامه‌ای برای همین منظور راه‌اندازی خواهد کرد. این برنامه باعث خواهد شد تا سامسونگ با یک تیر دو نشان بزند: هم هزینه تعمیر را کاهش بدهد و هم به محیط‌زیست کمتر آسیب برساند.

سامسونگ برای اینکه بتواند مشتریان را راضی به استفاده از مواد قابل‌بازیافتی در تعمیر گوشی‌هایشان بکند، مراحل کنترل کیفیت خود را دقیق‌تر خواهد کرد تا از از محصولات باکیفیت‌تری استفاده بکند.

بد نیست بدانید سامسونگ قبلاً از این مواد بازیافتی در سری گلکسی S22 و لپ تاپ‌های گلکسی بوک ۲ پرو خود استفاده کرده است. این شرکت تا پایان ماه مارس امسال بیش از ۶ میلیون دستگاه گلکسی S22 فروخته است که رقم قابل‌توجهی است.

در هر حال باید منتظر بمانیم و ببینیم سیاست جدید سامسونگ در استفاده از مواد بازیافتی در تعمیر گوشی‌هایش تا چه اندازه مورد اقبال مشتریان قرار خواهد گرفت. نظر شما درباره این موضوع چیست؟

منبع: Gizchina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید