شیائومی از ردمی واچ ۲ و ردمی بادز ۳ لایت رونمایی کرد - تکفارس 
شیائومی از ردمی واچ ۲ و ردمی بادز ۳ لایت رونمایی کرد - تکفارس 

شیائومی از ردمی واچ ۲ و ردمی بادز ۳ لایت رونمایی کرد

افشین نوری
۷ آبان ۱۴۰۰ - 10:12
ردمی واچ ۲

شیائومی در روبداد ردمی امروز خود علاوه بر سری نوت ۱۱ از ساعت هوشمند ردمی واچ ۲ و هدفون ردمی بادز ۳ لایت هم رونمایی کرد که در ادامه به مشخصات دو محصول آخر می‌پردازیم.

ردمی واچ ۲

شیائومی در ساعت هوشمند ردمی واچ ۲ سعی کرده تا جای ممکن حاشیه‌های آن را باریک‌تر کند تا بتواند نمایشگری بزرگتری برای آن استفاده کند. این ساعت مجهز به یک پنل ۱.۶ اینچی امولد با رزولوشن ۳۲۰ در ۳۶۰ پیکسل است که در مقایسه با مدل قبلی این ساعت که از یک نمایشگر ۱.۴ اینچی ال‌سی‌دی بهره می‌برد ارتقا خوبی محسوب می‌شود.

ردمی واچ ۲

ردمی واچ ۲ از نظر میزان مصرف انرژی هم بهبود یافته و باتری آن قادر است با یک بار شارژ به مدت ۱ روز دوام بیاورد. البته روش شارژ این ساعت، مثل مدل قبلی آن با استفاده از کانکتور مغناطیسی خواهد بود. این ساعت دارای ۱۱۷ حالت ورزشی مختلف است و از استاندارد ۵ ATM برای مقاومت در برابر نفوذ آب تا عمق ۵۰ متری پشتیبانی می‌کند.

مطالب مرتبط:

قابلیت‌های سلامتی ردمی واچ ۲ هم شامل سنجش ضربان قلب و اندازه‌گیری سطح اکسیژن خون می‌شوند. کار پردازش این ساعت را تراشه آپولو ۳.۵ بر عهده خواهد داشت و کاربران برای فعالیت‌های بیرون از خانه امکان استفاده از چهار سیستم موقعیت‌یابی شامل GPS ،GLONASS ،Galileo و BeiDou را خواهند داشت. ردمی واچ ۲ از اتصال NFC هم پشتیبانی می‌کند.

ردمی واچ ۲

ردمی واچ ۲ علیرغم نمایشگر بزرگتر و باتری بهبودیافته وزن سبک‌تری دارد و با ۳۱ گرم وزن، نسبت به مدل قبلی خود ۴ گرم سبک‌تر شده است. این ساعت در سه رنگ مختلف برای بدنه و ۶ رنگ مختلف برای بندها قابل‌دسترس خواهد بود. پیش‌سفارش این ساعت از امروز آغاز شده و عرضه آن نیز از تاریخ ۱۱ نوامبر به قیمت ۶۳ دلار شروع خواهد شد.

ردمی بادز ۳ لایت

هدفون ردمی بادز ۳ لایت قیمتی برابر ۱۶ دلار خواهد داشت که تقریباً نصف قیمت بادز ۳ پرو است. این هدفون دارای طراحی «گوش گربه» است که برای راحت‌تر قرار گرفتن در گوش کاربر طراحی شده است.

ردمی بادز ۳ لایت

ردمی بادز ۳ لایت با یک بار شارژ به مدت ۱۸ ساعت دوام خواهد آورد که این ویژگی در نوع خود قابل‌توجه است هرچند که قابل‌مقایسه با ۲۸ ساعت مدل پرو نیست. این هدفون با استفاده از پورت USB-C شارژ خواهد شد و از اتصال بلوتوث ۵.۲ نیز پشتیبانی خواهد کرد. ردمی بادز ۳ لایت همچنین دارای استاندارد IP54 برای مقاومت در برابر آب است.

منبع: GSMArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید