شیائومی از سری ردمی نوت ۱۱ رونمایی کرد - تکفارس 
شیائومی از سری ردمی نوت ۱۱ رونمایی کرد - تکفارس 

شیائومی از سری ردمی نوت ۱۱ رونمایی کرد

افشین نوری
۷ آبان ۱۴۰۰ - 09:29
ردمی نوت ۱۱

شیائومی امروز از سه گوشی جدید به نام‌های ردمی نوت ۱۱ پرو، ردمی نوت ۱۱ پرو پلاس و مدل اقتصادی ردمی نوت ۱۱ رونمایی کرد. دو مدل پرو به‌جز در مورد سرعت شارژ تفاوتی باهم ندارند و مدل پرو پلاس از سرعت شارژ ۱۲۰ وات پشتیبانی می‌کند در حالیکه مدل پرو معمولی دارای باتری بزرگتری است.

ردمی نوت ۱۱ پرو و ردمی نوت ۱۱ پرو پلاس

همانطور که گفته شد این دو مدل پرو دارای مشخصات یکسانی هستند. نمابشگر آن‌ها یک پنل ۶.۶۷ اینچی امولد با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و نرخ تاچ سمپلینگ ۳۶۰ هرتز است و یک هول پانچ کوچک ۲.۹۶ میلیمتری در بالای آن‌ها میزبان دوربین سلفی است. 

ردمی نوت ۱۱

مشخصات داخلی دو مدل پرو ردمی نوت ۱۱ شامل پردازنده دایمنسیتی ۹۲۰ و ترکیب حافظه‌های ۶/۱۲۸ گیگابایتی، ۸/۱۲۸ گیگابایتی و ۸/۲۵۶ گیگابایتی می‌شود. مهمترین ویژگی ردمی نوت ۱۱ پرو پلاس سرعت شارژ ۱۲۰ واتی آن است که باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی آن را در عرض ۱۵ دقبقه شارژ کامل خواهد کرد.

مطالب مرتبط:

سایر مشخصات مدل‌های پرو ردمی نوت ۱۱ شامل یک جک هدفون ۳.۵ میلیمتری، اسپیکرهای استریو، دو چمبر صوتی ۰.۶۵ میلیمترمکعبی در دو طرف گوشی‌ها برای بهبود کیفیت صدا، شیار سیم‌کارت دوگانه و سیستم عامل اندروید ۱۱ با رابط کاربری MIUI 12.5 اشاره کرد.

ردمی نوت ۱۱

ردمی نوت ۱۱ پرو دارای سرعت شارژ پایین‌تری نسبت به مدل پلاس است و با سرعت ۶۷ وات باتری غول‌پیکر ۵۱۶۰ میلی‌آمپرساعتی خور را شارژ خواهد کرد. در بخش دوربین، یک ماژول دوربین بزرگ شامل سه دوربین در پنل پشت این گوشی‌ها وجود دارد که دوربین اصلی یک سنسور ۱۰۸ مگاپیکسلی HM2 سامسونگ است و در کنار آن یک دوربین فوق عریض ۸ مگاپیکسلی و یک دوربین تله ماکرو ۲ مگاپیکسلی وجود دارد. دوربین سلفی گوشی‌ها هم یک سنسور ۱۶ مگاپیکسلی است. 

ردمی نوت ۱۱

ردمی نوت ۱۱

ردمی نوت ۱۱ از نظر ظاهری شبیه به مدل‌های پرو است اما در چند بخش تنزل یافته است. این گوشی مجهز به تراشه دایمنسیتی ۸۱۰ با گزینه‌های حافظه ۴/۱۲۸، ۶/۱۲۸، ۸/۱۲۸ و ۸/۲۵۶ گیگابایت است و از یک نمایشگر ۶.۶ اینچی ال‌سی‌دی با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس و نرخ نوسازی ۹۰ هرتز بهره می‌برد. دوربین‌های پشت این گوسی شامل یک دوربین اصلی ۵۰ مگپیکسلی، یک دوربین فوق عریض ۸ مگاپیکسلی می‌شود و دوربین سلفی آن یک سنسور ۱۶ مگاپیکسلی است. 

ردمی نوت ۱۱

ردمی نوت ۱۱ انرژی خود را از یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با سرعت شارژ ۳۳ وات تامین خواهد کرد که به گفته‌ی ردمی در عرض ۶۲ دقیقه به‌طور کامل شارژ خواهد شد. یک حسگر اثرانگشت نیز در لبه‌کچ کناری آن وجود دارد. از سایر مشخصات ردمی نوت ۱۱ می‌توان به جک صوتی ۳.۵ میلیمتری، اسپیکرهای استریو، اندروید ۱۱ با رابط کاربری MIUI 12.5 و یک شیارت کارت میکرو اس‌دی اشاره کرد.

ردمی نوت ۱۱

ردمی نوت ۱۱ در رنگ‌های مشکی، گرادیان و آبی و به قیمت پایه ۱۸۷ دلار عرضه خواهد شد و اولین فروش برق‌آسای آن در روز دوشنبه اول نوامبر اتفاق خواهد افتاد. ردمی نوت پرو هم در تاریخ ۵ نوامبر در رنگ‌های مشکی، گرادیان، ارغوانی و سبز به قیمت پایه ۲۶۵ دلار عرضه خواهد شد. مدل پلاس نیز در همان روز به قیمت پایه ۳۱۰ دلار فروخته خواهد شد.

منبع: GSMArena

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.