ساعت هوشمند اپل واچ سری ۷ رسما معرفی شد - تکفارس 
ساعت هوشمند اپل واچ سری ۷ رسما معرفی شد - تکفارس 

ساعت هوشمند اپل واچ سری ۷ رسما معرفی شد

مجتبی بوالحسنی
۲۳ شهریور ۱۴۰۰ - 22:01
ساعت اپل واچ ۷

اپل دقایقی قبل از نسل جدید ساعت هوشمند اپل‌واچ سری ۷ رسما رونمایی کرد.

پس از مدت‌ها انتظار سرانجام اپل در رویداد کالیفرنیا استریمینگ در کنار معرفی دو آیپد جدید، از نسل هفتم ساعت‌های هوشمند خود رسما رونمایی کرد.

نمایشگرهای بزرگ‌تر

اپل واچ ۷

اپل واچ سری ۷ همانند نسل قبلی خود در دو مدل با اندازه‌ی ۴۱ میلی‌متر و ۴۵ میلی‌متر در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. مدل قبلی این محصول در سایزهای ۴۰ و ۴۴ میلی‌متری تولید شده بود.

استفاده از یک نمایشگر بزرگ‌تر در اپل‌واچ‌ سری ۷ باعث شده تا بتوان محتوای بیشتری را روی آن مشاهده کرد. صفحه نمایش جدید اپل‌واچ ۷ از صفحه‌ کلید کامل برای ورود متن پشتیبانی می‌کند.

اپل می‌گوید که ساعت هوشمند جدیدش گواهی IP6X را دریافت کرده و بنابراین در برابر نفوذ آب و گرد و غبار مقاوم است. سرعت شارژ این محصول نسبت به نسل قبل ۳۳ درصد افزایش یافته و با هشت دقیقه شارژ می‌توان تا ۸ ساعت با آن کار کرد. از جمله قابلیت‌های دیگر این ساعت هوشمند می‌توان به سیستم نظارت بر خواب اشاره کرد.

شارژ سریع‌تر

همچنین زمان لازم برای شارژ این محصول از صفر تا ۸۰ حدود ۴۵ دقیقه اعلام شده است. اپل از درگاه یواس‌بی تایپ سی برای سیستم شارژ ساعت‌های هوشمند جدید خود بهره گرفته است.

رنگ و جنس بدنه

اپل واچ سری ۷  آلومینیومی و در پنج رنگ روانه‌ی بازار خواهد شد. ساعت‌های هوشمند جدید اپل در رنگ‌های آبی تیره، استارلایت، سبز و یک رنگ آبی جدید و نیز رنگ قرمز در دسترس علاقمندان قرار خواهند گرفت. این اولین‌بار است که شاهد عرضه‌ی اپل واچ در رنگ نقره‌ای یا خاکستری نیستیم.

همچنین اپل‌ واچ ۷ استیل و تیتانیومی در رنگ‌های نقره‌ای، گرافیتی، طلایی، نچرال و مشکی در دسترس کاربران قرار خواهند گرفت.

تاریخ عرضه

اپل واچ سری ۷ از پاییز امسال به بازار عرضه خواهد شد. البته اپل هنوز تاریخ دقیقی برای عرضه‌ی این محصول اعلام نکرده که این مورد با گزارش‌هایی که در رابطه با تاخیر در خط تولید محصول یاد شده منتشر شده بود، مطابقت دارد. احتمالا اواخر ماه اکتبر شاهد عرضه‌ی اپل واچ سری ۷ به بازار خواهیم بود، اگرچه هنوز تاریخ شروع پیش‌سفارش این دستگاه هم اعلام نشده است.

اپل امسال نیز مدل SE ساعت هوشمند جدید خود را معرفی کرده که از نظر قابلیت‌ها و قیمت با مدل قبل تفاوتی ندارد. قیمت اپل‌ واچ سری ۷ با قیمت اعلام شده برای نسل قبلی این محصول یکسان است و این یعنی قیمت این محصول از ۳۹۹ دلار شروع خواهد شد.

سیستم‌عامل واچ اواس ۸

ساعت هوشمند جدید اپل از سیستم‌عامل واچ اواس ۸ بهره می‌برد. این سیستم‌عامل اکنون قابلیت تشخیص و نظارت بر دوچرخه‌سواری را هم دارد. از دیگر ویژگی‌های این نسخه از واچ اواس می‌توان به امکان تشخیص سقوط در حال دوچرخه‌سواری و بهینه شدن سیستم نظارت بر فعالیت‌های ورزشی و دوچرخه‌های الکتریکی اشاره کرد.

در ادامه می‌توانید تصاویر بیشتری از اپل واچ سری ۷ مشاهده کنید.

منبع: ۹to5Mac

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید